Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senení každému dáno dosahovat hlubin nebo výšin...
11. 11. 2009
27
28
2631
Autor
martinez
.
...já pouze píši(to že nemohu víceVaše blahorodía mrzí mne převeliceže Vám ani trochu nelahodím)ač pro Vás je to možná nečekanédo slov písmenka skládámjen kvůli Vám, milý panepíši... a píši pro Vás rádavšak co to asi znamenáproč studenou sprchou pro mé cityjsou Vaše slova plamennápod nimiž jako pod kopytykončím pokaždé ubitakdyž upřímně Vám se odevzdám?Váš nekompromis mi to spočítáa k Vám do hlubin či k výšinámsmysl mých slov sotva kdy dospějeach, není pro nás, pane milý, žádná naděje....
28 názorů
já su tu... né tam! a du spát dneska už - se měj a vrať se nám brzy a celej spokojenej :o)
100x si tu určitě nebyl, Víťo :o) a ano, mohls netipnout :o)
Rajmunde, ano :o)
a příští sobotu máš poslední letošní šanci dorazit na čtení do café Práh...
Adame, k Toscaně v 00:03:53 nebo 10:44:13? :o)
a díky tobě a Armandovi taky - aj s pozdravem :o)
díky všem - a su ráda že už mě někeří máte přečtenou tak dobře, že ste pochopili :o)
BigBivoji, a jak mám ten tip thalině předat?! :o)
Adamova Eva
12. 11. 2009
Martinez a opisovat? to by mne ve snu nenapadlo, podobnost je čistě záměrná! Dokonce se domnívám, že i tuším, odkud vítr vane :-)))
aleš-novák
12. 11. 2009
Já si myslím, že je to záměrně parodie na dopis Taťány Oněginovi, aby lěpe vyzněl vtip a sarkasmus v básni obsažený. Záměr se vydařil dokonale, bavila jsem se a dávám velký tip :-)***
(Autorka, podle mého názoru, nemá v žádném případě zapotřebí opisovat nebo napodobovat).
:-)) Jímavé jako od Taťány
Oněginovi dopis známý...
Kritik ač není Oněgin
všechno je dávno trochu jiné
nikdy se nikdy neustrne?
Možná je Oněginův stín... :-)) */
To zní fakt jakoby dopis Taťány Oněginovi... :o) - ale jo, pěkné to je!! /*t