Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selkewdfjiefjmč rjgiojgjktorlgm
05. 12. 2009
12
42
5182
Autor
hynajs
prepina nakloN A barvU Ú\isma
22-AE-
JUED| QK
K HfnnkkkNNNNNH
sxss
xxxxaayayyayy
yaa
ČT 2 JE VÝBORNÁ HUDBA UŽ OD OSMI
42 názorů
papouch: geniálně si to vystihnul. Lépe bych to určitě nedokázal :) :) :)
slonovina79
23. 07. 2012
to se od urciteho veku, zase vek zacne kratit?:-) dilo je progresivni. nekdo dava syna hrat tenis aby vydelal, ty vidis zlaty dul v literature :-))
je to tak, jak jsem předpovídal
z hynajse se postupně stává skutečná osobnost
a VTY, kdož tomu nerozumíte, táhněte v řiť
Spjksasa!!!
Stremoli oklonrhjaba bi upona garas me?! Ni, ni, ni! Neborze tuto medrav kiljieeno et mudrum sorte pur excaleni. Taku nihju nemerkwertha, nebozge praudy nebozezgom drzge, nu i prazdivastak kolomhaoar...
Hosce, hosce spisovatekloiun!
Abych řekl pravdu Chrouste, Tvoje neustálé vyžívání se v slově blbec mě tak neskutečně sere...
papouchu, s tebou to bude horší
- nejen že nechápeš, že nechápeš, ty dokonce ve skutečnosti vůbec nechápeš..jestli mi rozumíš
táta psát báfňě nebude, páč je to hnusné a nelidské
enenens!
kdyby sis tak prokoumal slova, nežli je sem prskneš..té lahůdky je mi líto..že se dostala až na tvůj mlsný jazyk!
ale musím poděkovat za upřímnou kritiku, kterou bych rád viděl i pod jinými díly..a neser se furt do mého..jo?
)))))))))))))))
přesýpačko..děkuji za jistou jasnozřivost..úderný pohled po kůži autora..a v neposlední řadě přesný odhad
hynajsi, vyřiď tatovi, že mu vzkazuji, ať tě naučí psát pořádné báfňje. Tohle je příšerné!!
V první řadě musím ostře vytknout sekvenci pěti N ve čtvrtém řádku. Přespřílišná užvaněnost - jako by čtyři N nestačily!
Verš xxxxaayayyayy je prázdný, nicneříkající, čiší z něj prvoplánovost. Patrně jsi jím chtěl čtenáři navodit pocit napětí, avšak účinek to má zcela opačný - následující yaa, stálo-li by vhodněji, bylo by úderné, avšak takto podáno naprosto zaniká. Kdyby sis to promyslel, než sem něco plácneš!
Abych jen nehaněl - řádek sxss je lahůdka, kterou jsem si vychutnal. Hloubka a vícevýznamovost tohoto sdělení dává tušit budoucího mistra slova!
Doporučil bych opustit zbrklost a více se soustředit na propracovanost. Neboj se mazat a přepracovávat.
A teď už mazej spát.
Mě to připadá jako sken čtečtky z časopisu pro TV program, akorát nevíme jestli ta hudba je výborná od rána či večera to je utajeno, tam to je jasné
Pokud je tu někde cosi jako klíč, nevím kde. Tento typ poesie mi zatím zůstal utajen