Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Listopad 09 - Hlasování
09. 12. 2009
5
30
6071
Autor
StvN
Hlasování označte jako vážnou kritiku.
Za měsíc srpen byla na Povídku měsíce nominována tato díla:
7_Prášil Pleva autora G_B_Show
Alois Bílek, alkoholik, pacient, prozaik autora Saetri-Ihn
Jak být šťastný (II/?) autora MeTB
O fous autora Bohouš Krejza
Portrét autorky Valerie a týden divů
Príbeh z letokruhov autorky niniw
Realita autorky MarieG
Stud stranou, přátelé, smrt se potlouká poblíž autora David S.
Svět s prostřenou náručí autora Trapný autor
Do konce dne 15. 12. 2009 je možno hlasovat pro tři (dva, nebo jeden) nominované texty, zde, v komentáři, a to tak, že se uvede pořadí těchto tří povídek; odůvodnění je vítáno (a pokud u jednotlivých děl, pro něž je hlasováno, komentář nebyl napsán, je nutné).
Hlasování označte jako vážnou kritiku.
Další podrobnosti a informace v klubu Povídka měsíce.
30 názorů
Máte pravdu.
Ten link jako že by byl z přihlašovací stránky, jak je úvodník? To by možná mohlo projít. Jako že by se tam udělal rámeček s vyhlášením a úvodem z povídky.
Že to byl slabší měsíc neznamená, že není PM stále nejlepším projektem na Písmáku. Takže jsem pro čekání. Jinak tedy ale vybojovat si jako hlavní cenu (až tři) nějaký viditelný link mi přijde jako dobrý nápad.
A PM je podle mě "víc" než výběr. Hlasuje pro ni víc lidí a nepamatuju si, že by nějaký skvost přehlédla. Navíc v ní nehrozí nic na způsob toho, když se dva kritici vybírají pravidelně navzájem.
Výběry kritiků nedávají smysl, mnohdy dají výběr, ale nedají tip. Možná ani nevědí, že PM existuje. Musíme jim udělat školení.
Můžeme buď čekat, že se to vytříbí, čekat na autory, kteří budou PM chápat tak, jak ji chápeme my, nebo můžeme zavést přísná pravidla pro nominace a dárky pro vítěze. Já bych byl radši pro tu první možnost. Přecejenom fungujeme teprve rok. Nemůžeme asi od povídkářů čekat každoměsíční účast. Přesto bychom se mohli pokusit do toho vnést trochu života.
Možná hlasuji pozdě, ale co kdyby...
1. Realita autorky MarieG
2. O fous autora Bohouš Krejza
Zdůvodnění této volby je v komentářích pod uvedenými povídkami. Ostatní texty jsou mimo můj vkus nebo mě nezaujaly.
Průběžně se vám snažím naznačit, že kvalita má šanci na zlepšení jen naší soustavnou a neúnavnou prací. Číst, nominovat, hodnotit. Potíž je v tom, že každý měsíc jsou tu nové tváře, které svou nominaci neopakují. Já jsem tak trochu doufal, že se ti dobří autoři budou opakovat, abychom mohli sledovat jejich vývoj.
já jsem skoro rád, že jsem hlasování zase prošvihnul, protože tenhle měsíc byl opravdu slabší. nejvíc mě zaujali Valerie, MeTB a niniw, možná ještě MarieG
Petronajtka
15. 12. 2009
1. Valerie a týden divů
- za postavy, které mě dokázaly zaujmout a za příběh, který je 'ze života'.
2. David S.
- viz u povídky. Bavila mě. Strach, svědomí, zbabělost...
Trochu slabší kolo, než to předchozí, ale někteří z autorů si určitě zaslouží "sledování" do budoucna.
1. Saetri-Ihn
2. Valerie a týden divů
3. MeTB
Více slov u povídek.
Big_George - tipy nesčítáme, hodnocení probíhá tak, že napíšeš pořadí 3 (nebo 2 nebo jen 1) povídek, od nejlepší, to se oboduje a sečte. A jinak díky za účast. Je to milé.
Pomerančová
12. 12. 2009Valerie a týden divů
11. 12. 2009
Těžký rozhodování, Winter to docela vystihl - některý texty jsou příliš osobní nebo nedotažený. Nenašel jsem povídku, která by mě vysloveně strhla, ale ani žádný propadák. Na první tři místa nakonec dávám povídky autorů, na jejichž další tvorbu jsem zvědavý - jinými slovy mě "nějak" zaujali a chci v budoucnu pozorovat, jak se to "nějak" bude vyvíjet. Jinak komenty u povídek.
1. Valerie a týden divů
2. David S.
3. MarieG
Hm, tak tentokráte opět jen jednu:
1) Saetri-Ihm - za malou trochu svěžesti v kole buďto přespříliš osobních či nedotažených textů. Ten jeden bod je asi adekvátní.