to jsou věci... a ta diskuse...ůůůůůůůůů!
Bivoji, jsem ráda, že jsi celý;
alši, díky za zprávu, pravého Milana D. jsem znala; Milane, sbohem!
BigBivoj, mašinfíra, teploušek Octobušt....pořád jeden člověk.
nauč se číst, co je psáno a pak se ohrazuj; napsala jsem, ať mi nepodsouváš MOJE přízemní reakce, že mě tu vytočil nick jjj a VYLÉVÁM SI ZLOST na Tobě - a vůbec na všechno, co jsem napsala, reaguješ podrážděně a s příčinou mám já pramálo společného
tak už se nezlob, Tebe jsem opravdu naštvat nechtěla, vytočil mě nick jjj, to je pravda, ale s tebou už to bylo ve zcela jiném tónu - tady se to, bohužel, nepozná
tak máš na hlavě zahradu! měla jsem Tě za někoho jiného, už nemám
odcházím z této stránky, je pravda, že jsem měla reagovat jen na článek a nenechat se ovlivnit komentáři - ale aspoň trochu lépe teď vím, kdo je kdo
To se stane, hlavně že nám BigBivoj zůstal zachován.
Podsouváš mi přízemní reakce - reaguji na každého z vás zvlášť... a už vážně končím, ať už se zamyslíš nad mými slovy či ne - možná se ještě neumím vyjadřovat tak, aby to bylo správně pochopeno...
Aleš se zachoval správně!
VTM: Podívej, já to uzavřu - vyjádřila jsem se zcela přesně a jestli to Ty a jjj nechápete, já už se tím dál zabývat nebudu. Neznám ani lidi, ani podtext příběhu, čtu, co je zde psáno a reaguji. A že se mi nelíbí vaše reakce, zamířené proti Alešovi, je nabíledni. Už si to přeberte jak chcete. Nic jiného se s tím ani dělat nedá.
Měj pěknou neděli.
VTM: No nic Ty, jen že Aleš se zachoval zcela přirozeně a jenom proto, že se tu někdo chová jako blázen, tak mu vytýkáte? To je pěkně na hlavu postavené. A co obrátit pozornost proti tomu, kdo tu zneuctil cizí jméno? A vůbec - tady nemá smysl diskutovat, je to nad lidské síly čelit této nesmyslné infekci. Pravda je ta, že internet je zrádný v tomto ohledu. A že nevíš kdo jsem - a já snad vím, kdo jsi Ty, nebo jjj nebo aleš-novák? Změní to osobní úsudekna celou věc?
tak kde je teda ten Big ?.. Bivoji..netlem se v koute a kapni Božskou!.. jak to bylo s Božkou?
S vámi je teda sranda jak na pohřbech, ta tam většinou bývá.
Poperte se a smažte se třeba z písmáku, tak jak to dělají jiní třeba i třikrát do týdne, chcete-li.
A nebo se jen poperte a smažit se budete stejně v pekle vy, všichni Alešovi přisluhovači a patolízalové.
VTM: i Ty? Přestávám rozumět pojmu "pomatenost" - ale koukám, je infekční...
jjj: aha, takže když ti někdo zavolá, že někdo jiný zemřel, tak okamžitě voláš tomu, kdo zemřel, aby sis potvrdila informaci? Závidím ti tvou chladnou hlavu. Ještě jednou opakuji, že nejsem v kontaktu ani s Bivojem ani s Milanem, volala mi úplně cizí žena...
nicméně jsem zvědav, co o mě zveřejníš :o) jen do toho...
jjj: mluvíš ke mně, patrně...
a) ukaž mi tu invektivu
b) u Ivuš sis ověřovala leda tak prd, pokud já vím, informace o BB sis ověřovala někde úplně jinde
c) nechápu, proč směřuješ výhružky, které jsem v Tobě vzbudila já, k Alešovi - tento komentář je ještě trapnější než předchozí
d) uvědom si, že je zde zdroj, který možná zase někoho jiného zásobuje informacemi o Tobě
začíná se mi tu chtít zvracet...
Fakt? Milý BigBivoj?? Žasnu....
jjj: Nezlob se, ale ten komentář vůči Alešovi je krutý - v dané situaci se zachoval lidsky. Spíše mě v souvislosti s tím Tvým "přehnaná aktivita škodí... Než něco napíšeš, tak si to ověř! Vyděsil jsi mě k smrti, hned jsem psala Ivuš!" - napadlo, že máš s ověřováním také co dělat...
jjj: vůl je především Bivoj, protože krade.
Písmácký BigBivoj bude dlouho živ, aspoň tak praví lidová moudrost ;-))) Přejme mu to!
http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=29118
Koho zajímají vaše spory. Jestli tu někdo chybí, tak to poznám
...a zloděj ať se smaží v pekle.
dědEd
To je jak radio Jerevan...