Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUvědomění 1
22. 01. 2010
6
19
1334
Autor
Lightdancer
Každá činnost, každý vjem, jenž vykonáváme či zažíváme, absorbujeme, a toto ultimativní poznání nás zevnitř mění, bez našeho vědomí či dalšího přičinění.
19 názorů
Poznání, prohlédnutí, nalezení smyslu. Člověk se za tím roky pachtí a když to přijde, otevře se kudla v kapse, protože něco tak jednoduchýho by málokdo čekal. Snad by bylo lepší všechnu tu vyplýtvanou energii použít kdekoliv jinde, jenže kdo by tomu hledání odolal, že?
Je to k nasrání, ten vesmír.
Určitým způsobem ano...- ovšem vědomé uvědomování si má největší vliv, podle mě- když je ho člověk schopen..
Lightdancer
22. 01. 2010
opět nevím,která odpověď je pro mě, je to tak těžké na začátek napsat komu píšeš? bývá to zvykem.. :-)))
Lightdancer
22. 01. 2010Lightdancer
22. 01. 2010
nevím,ketrá odpověď patří mě, takže jsem malinko mešuge, ale trvám na svém.. :-)))
to co je v nás se dá VŽDYCKY změnit.. někdy je to hodně těžký
Lightdancer
22. 01. 2010Lightdancer
22. 01. 2010Lightdancer
22. 01. 2010
Zásadně nesouhlasím s druhou půlkou věty.
Tento proces je oboustranný (také vesmír se každým naším činem, nebo i myšlenkou mění), je to soustavné vzájemné ovlivňování..
nikoli bezduchá, neovlivněná reakce na něco, co se mění..