Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen
11. 02. 2010
6
21
3552
Autor
Tony.cs
Tvou malou ručku vzal jsem do dlaně
jemně, abych ji nerozmáčkl
S něžností upíra uchopil tě v pase
aby tvůj oheň na chvilku neuhasl
Do vlasů z křídel havraních houfů
padaly malinké krystalky ledu
Nejvíc mě uchvátil tvůj jemný krček
jinak si pocit svůj vysvětlit nedovedu
Zítra máš ples
kde princové budou tě zvát k vybranému tanci
Jsem malým pánem a život tahám v ranci
však tanec svůj dostal jsem už dnes
http://www.youtube.com/watch?v=LBTXNPZPfbE
21 názorů
Pomerančová
13. 02. 2010
Zkoušela jsem si tu báseň v duchu dokonce několikrát odzpívat a pořád nic...je jasný, že máme každej jinej rytmus (někteří třeba nemají vůbec žádný), ale mělo by to zachovávat třeba aspoň stejnej počet slabik nebo něco...snad příště no...;-)
Líbit se vám to nemusí, jde o moje vzpomínky, i když vidím, že jsem to hodil do Arény a to jsem neměl v úmyslu. Asi jsem to zaškrtával moc rychle. Komu se to líbilo, tomu děkuji :-)
džejn: O rytmu se nezmiňuj, není to pravda. Každý vnímáme jiný rytmus. Zjistil jsem to, když jsem se začal naplno věnovat hudbě. Takže narážky na rytmus jsou jediné, které neberu. Jinak děkuji za názor, snad se budu líbit příště.
nevím,neznám
12. 02. 2010
Ty...to se nedělá takhle komplet překopat dílo...no, asi je to o něco lepší. Rytmus celkem pokulhává, první verš je nejlepší, pak už to jde z kopce...
Zkus víc číst (ať už na písmáku nebo kdekoliv), aspoň uvidíš co už tu bylo a nebylo. Neznamená to hned psát populisticky, jen zkoušet jít jinýma směrama a dolaďovat svoje díla...
jo a tanec jeNž, Toníku.....
jinak připomíná "tanec nad hrobem.".) Jo..?)
Pomerančová
12. 02. 2010
Krása vzpomínek tkví ve vteřinách, jež byly...a jsou záblesky dnešních dnů. díky*
Prosím, píseň není má, nekomentujte ji. Je tam jen jako doplnění. Syde, nemá to být zábavné. Jeníku děkuji.