Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sechlad
28. 02. 2010
14
29
2600
Autor
přistřižená
ostrý zvuk podpatku na zamrzlém chodníku věčnosti
zpod víka rakve vylézají klávesy akordeonu
řasa se po dopadu na tvář rozlámala
v těžítku sněží plicní sklípky silného kuřáka
bůh přejel rosničce prsty traktorem
sluneční paprsky zčernaly po průchodu mandalou
ze dvou krtin postavil popravčí barbecue
husí kůže ráno pod peřinou
29 názorů
Rytmem i náladou mi to trochu připomíná jednu z mých - je fajn vědět, že je někdo občas na podobné vlně :) *t
přistřižená
31. 03. 2010
Tyjo, ty mas teda predstavivost! Hned jsem videla jak to Dalí maluje :-T
přistřižená
23. 03. 2010přistřižená
14. 03. 2010
ja mám taký pocit, že sa ti snažila povedať, aby si pri tom básnení netlačila moc na pilu, lebo ideš sama proti sebe.to zimomrivé, ktoré v tvojom texte určite je, si ale prekričala príliš silnými obrazmi, až sa v tom akosi stratila autentickosť, ľudský rozmer. asi tak mi to príde, ma opravte, ak to bolo mienené ináč alebo sa mýlim.
přistřižená
04. 03. 2010Valerie a týden divů
28. 02. 2010nomeolvides
28. 02. 2010přistřižená
28. 02. 2010nomeolvides
28. 02. 2010bezpocitově
28. 02. 2010přistřižená
28. 02. 2010
rozumím a nepochybuju o tvých pocitech. Jen jde o to, že když k nim přifabuluješ něco ze své mysli, nepředáš je. Ostrý zvuk podpatku na zmrzlém chodníku - stačí. Proč "k věčnosti"? Jak vypadá chodník k věčnosti? Jakou má barvu? Je taky zmrzlý? Stálas na něm někdy? Z toho verše nic nejde.. slovo věčnost ho zavřelo. Žádný pocit. Ze slova věčnost nejde cítit věčnost. Rozumíš?
a mohl bych pokračovat .. "plicní sklípky silného kuřáka" to jsou taky "dveře". Ale! Taky jsem viděl padat ;černý sníh;. A i když to zní jako klišé, ve tvých pocitech by to byla (mohla být) skutečnost.
Možná, že se jen svých pocitů bojíš... a proto jsi je takhle "zavřela". Kdybys je zobrazila nekompromisně, nahnaly by lidem, i tobě, husí kůži. Byly by pravdou. Ne jen "zpod víka rakve vylézají(cí) klávesy akordeonu"
přistřižená
28. 02. 2010
přečti si ji nahlas a zůstane ti z textu jen "husí kůže pod peřinou" - když budeš upřímná. Vše ostatní je tam navíc... ne špatné ani dobré, jen se to vše míjí. Vypadá to jako dort, kde jsou jen třešničky, ale k jídlu nic.
napiš něco svého, i špatného klidně, ale nevymýšlej si.
bůh přejel rosničce prsty traktorem? jak bude chudák hlásit zprávy v půl osmý?