Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePochod stáda ovcí
07. 03. 2010
2
8
625
Autor
Mhh
Co na mne tak všichni civíte!
Vy! Vy všichni tady!
Jak vyzáblé hyeny, jenž po kousku masa toužíte!
Vy! Smečko hladových vlků, co svou kořist po nocích lovíte!
Stali jste se obětí dnešní společnosti!
Jste pouze stádo šedých ovcí, co na mě své urážky bečíte!
Jen proto, že nechci být ta "většina"?
A Vám, kteří se ode mne tak strašně lišíte,
budu stále připadat jak odporná tlející mršina!
Ale já jsem rád, že jsem odlišný - že má cesta je jiná.
Protože narozdíl od vašich mrtvých důší - ta moje je živá.
8 názorů
avízkuj - jo, vlasy - to je asi nejjednodušší způsob :o)
a to divadlo je celý v tomdle duchu? má to děj a nebo de jen o "přednesení" hesel a prezentaci názorů?
Mám chuť na teba kričat: Prepač, prepač, prepač..
Mám chuť na tebe křičet: Promiň....Tak promiň....
A na ten druhej, dotaz jestli jsem rozeznat v davu. Tak veř, že jsem. A asi pravděpodobně podle mých vlasů.
Dobrej dotaz. Docela me i rozesmal. Ne nejsem, jen jsem potřeboval vymyslet neco na začátek divadla. A ono je takový jiný něž většina divadel co tady v okolí hrají ochotníci a tak a prostě myslím, že dnešní publikum, co tady je, to nějak nepochopí. A vím, že někteří na to budou strašně zavrhovat. A nebude se jim líbit to, že se nedržíme staré vyjeté koleje.
třeba su jen nenáročná a v klidu - stejně jako má důše :o)
by mě zajímalo esi seš na první pohled rozeznat v davu - a podle čeho :o)