Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seoperní úvaha
10. 03. 2010
17
24
4120
Autor
aleš-novák
znám jednu dívku
ta má Ducati
má Ducati...
*Ducati Motor Holding S.p.A. , zal. 1926, Bologna, Itálie
24 názorů
Jarmila_Maršálová
09. 05. 2010
Podělila jsem se o link na tuto úvahu s kámošem, a ten k tomu dodal:
Zbývá jen doufat, že při zpěvu libreta se zároveň vehementně neopíral "do Káti"... tj. že "opera" je odvozena od "opírat (se o/do) někoho" :o)))))
hahaha, ty se vyvlíkneš ze všeho, že?
:-))))
(Koukám, že mi utekla nula. Ten Autorský zákon je 121/2000 Sb.)
Ahoj, Diano! Máš pravdu. Dovolil jsem si formulovat na Písmáku právnicky nepřesně. Sabina nekoupil autorská práva, ale právo libreto vydat nebo jinak použít.
(Já jsem také podstoupil práva k vydání knihy nakladateli na tři roky).
Pokud by to vyvolalo válečný konflikt s Dnešní Itálií, nemohli jsme si najít lepší okamžik. Itálie se brzy rozpadne a my bychom mohli okupovat nepořádný jih.
Tak, a mám dnešní porci chechtání vyčerpanou!! A ty by ses taky furt jen ducal s dívkou, co má Ducati i dukáty, hade jeden!!! :o)))) *t
aleš-novák
10. 03. 2010aleš-novák
10. 03. 2010
Tak pozor! Zapomínáte, pánové, že autorství je podle zákona nepřevoditelné! Libreto prodat mohl, autorství nikoliv. Podle zákona by rovněž změnu "Ducati" na "dukáty" měl mít písemně schválenu autorem. Tenhle bordel je promlčený jen o fous!!! (po 70ti letech od smrti italského autora). Viz Zák. 121/200/Sb Autorský zákon.
aleš-novák
10. 03. 2010
Diano, myslím, že odškodné nehrozilo. Aleš jasně píše, že Sabina libreto koupil.
Pokud Sabina neplatil nenáviděnému rakousko-uherskému finančnímu úřadu daň z příjmu, protože si vykázal nepřiměřené náklady na pořízení libreta, jistě by mu to dnešní elita uznala jako odbojové zásluhy.
aleš-novák
10. 03. 2010
Ten Sabina! Škoda, že je to už promlčené, zas by ČR platila odškodné...:-)))*
blboun nejapný
10. 03. 2010aleš-novák
10. 03. 2010
mam kamose, co ma Ducati Monster :-)) milovnici motorek rikaji, ze je to jedna z nej - je chlazena vzduchem a dela uuuuuzasny randal, takze byva casto cilem utoku nevyspalych sousedu :-(