...a tak...
Jeden komentář skoro po dekádě.
Taky mě sere tahle doba o ničem.
A vidíš - uplynulo skoro 10 let,a svět je stejný.
Skoro.
Do prdele...
ani umírat se zákonem už asi nebude asi tak lehký... ale tip! protože jsme dva *
Doufám, že jsi se za dobu od napsání veršů již našla. Spokojenější asi nejsi. Zkus se zadívat jinam a určitě najdeš i něco povzbudivějšího. Svět není jen internet a mobily. Otevři srdce a nech proudit svěží vzduch přátelství. Ve svém okolí jistě najdeš inspiraci. Hlavně piš!
Já se liším jen maličkato-PC ovládám jen v práci(jinak jsem rád,že si něco namačkám na Písmáku),všechny ty fejsbůky a skajpy znám jen z doslechu,mobil mám spíš jako pevnou linku(furt doma a z 80ti procent vyplej),nevěřím mikrovlnce(připadá mi jedovatá-ten její woodoo ohřev je proti přírodě),auto nemám,protože se dopředu děsím toho,že někoho přejedu...jojo,jsem magor,ale nehodlám se měnit vlnou doby...*
složení lidstva se nemění, proto pocit studu za něj svědčí spíš o jeho nepochopení. Struktura byla a bude vždycky stejná - podle Braudela se vývoj myšlení odehrává na úrovni středně dlouhého času, což znamená v rozmezí staletí... Takže bych nezoufal, protože i Shakespeare žil v mentálně stejné době :o)
Ostrich: to zní jako programové prohlášení Vesmírných lidí - probouzení loutek atp :o)
zvláštní, já se otrokem vlastně vůbec necejtim, vlastně mi to spíš dost pomáhá, třeba o tobě bych se vůbec bez toho zpropadenýho internetu neměl šanci cokoliv dozvědět..a bez mobilu bych se neměl jak domluvit s těma reálnejma lidma...
Rytmus doby se mění, ti co nejsou v kruhu nejsou vůbec.
Dílko je smutná utopie.
TIP
Příjde ti to jako útok... Jejda. A to byl přitom můj názor. Ten nepříjemný pocit mne nepřešel. :D
To-Garay, proč ten útok na komentáře? Nevidím, že by někdo napadal její mládí. Podstata je ve vzpomínce a přání žít vlastním životem, podle svých snů a plánů. To není útok, každý vyrůstá bez vymožeností a taková byť jen maličká chvilka je vzácná.
Loutky se probouzejí tím, že je poznáš, že o ně budeš mít zájem. Každý člověk, kterého si zamiluješ, bude najednou živě nekonečný jako moře. Kdo chce zapalovat, musí hořet:-)
Nic ve zlém, opravdu.
Hele kritikové... ale ono to není špatné, autorka si neklade za cíl spasit lidstvo. Čtěte malinko mezi řádky. A taky čtěte řádky. Chcete-li to vnímat jako "naivitu mládí" prosím... ale o tom to není. Ok. kdyby i Angelcat vysekala lidstvo a dosadila slovo ... "je mi trapně za Tebe...". Co pak? Vezmete ji na milost? Já mám takový nepříjemný pocit, že se tady nehodnotí díla ale VĚK. A to není dobře. T.
S nadpisem ta vážnost podání je. Určitě máš krásný vzpomínky na vyrůstání bez vymožeností. Já se jako malej vyřádil:) Jak zastavit pokrok?
Doufám že se ty loutky probudá a stanou se z nich moji osobní Pinochia a začnou žít
Vidím, že už znáš celý lidstvo - to jsi to zvládla rychle:-)
Ale faktem je, že naštvat se má někdy smysl. Třeba tě ta energie přenese od loutek k živějším lidem.