Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFAG TAGS
Autor
FAE BOMB
VAROVÁNÍ: Kouření škodí bakteriím ve Vašich ústech a chrání tak Vaše zuby!
VAROVÁNÍ: Kouření snižuje potenci a pomáhá tak předcházet nežádoucímu otěhotnění!
VAROVÁNÍ: Kouření vážně škodí Vám, ale těm hajzlům ve Vašem okolí taky!
VAROVÁNÍ: Kouření ničí viry způsobující onemocnění smrtelnou chřipkou!
VAROVÁNÍ: Nekuřte, chcete-li zůstat nervózní!
VAROVÁNÍ: Kouření pomáhá hubnout a snižuje tak riziko chorob způsobených nadváhou!
VAROVÁNÍ: Kouření během včelaření snižuje riziko pobodání včelami!
VAROVÁNÍ: Kouření snižuje riziko pomalé a bolestivé smrti po zásahu zbraněmi hromadného ničení z důvodu nižší pravděpodobnosti dožití příští světové války!
VAROVÁNÍ: Kouření zvyšuje odolnost organismu proti jedům a v případě otravy Vám může zachránit život!
VAROVÁNÍ: Kouření během přesunu vojenské jednotky vážně snižuje přesnost nepřátelské střelby!
VAROVÁNÍ: Kouření během těhotenství snižuje porodní váhu Vašeho dítěte a usnadňuje tak porod!
VAROVÁNÍ: Chraňte děti, nenuťte je vdechovat Váš kouř! Serte na kremaci a běžte se vycpat!