Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senostradamovská úvaha
16. 04. 2010
15
18
3212
Autor
aleš-novák
říkal že
konec světa bude
až v roce 2012
a přitom stačí
aby na Islandu
začala topná sezona...
18 názorů
Nojo, Edvine, ale my z Řípu nezaneřádíme 3/4 Evropy... v tom je ten rozdíl. :o)))
Toscana: Pro absolutní většinu lidstva je nevyslovitelné i jméno hory Říp.
Jméno sopky je pro normálního jedince nevyslovitelné, nechápu, proč si Islanďané tak sadisticky lámou jazyk... :o)) Hele, nám topná sezóna končí, na severu ještě ani náhodně, tak nevím, co se divíš! :o))) *t
Nostradamus je vlastně trochu zkomoleně "Náš Adam"... neměl bys změnit název? :-))
Když už bych si měl vybrat, zda akceptovat Nostradamovou či Newtonovu věštbu, raději uvěřím Newtonovi. On předpověď prodloužil na 2050. :D *t*
blboun nejapný
17. 04. 2010
avox to je národní diagnóza. Narvaz se kam se dá. A říká se tomu "jsme světový" :)
nad naší střechou obvykle zatáčejí éra, když jdou na přistání... dnes tedy ne. ale sluníčko svítí celý den a nepozoruji žádný spad popílku.. Třeba jen chceme být světoví, všichni zastavují provoz, tak my taky... jééé, jsem si nevšimla, že to není diskuse :-)))
aleš-novák
16. 04. 2010
To nebude tak dramatické. Například na bruntálsku se činnost islandské sopky vůbec neprojevila. Ale ani tady, na ruském sídlišti v Praze-Troji zatím svět nekončí.
Nadpis se čte jako "ú vé haha", či dohromady?
Za ni t* a letenku na zítra z Ruzyně kam si poručíš.