Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJako v dole
24. 04. 2010
0
15
1876
Autor
akanahe
Spousta lidí
samá ulička
v jednom domě
jako v dolu
Nástup !
Občas po tmě
občas na stojkárně
v šachtě
Doluji zboží z palet
nemůžu se jak na haldě válet.
přez 23 tun za směnu v rukách
pivo vino alkohol
cukry olej nonfood
ničemu z toho nevzdávám hold.
Neplacené přesčasy
deset procent z neděl či svátku
nasazuje mi finanční oprátku.
15 názorů
to: Dave9562
Tesco to není to bych spíše psala o haldách papírů v kanclu :D a o tom ze při chůzi na wc si musí vyplnit stazku aby se při příjezdu kamionu nepo. a druhou kopii pouzili na wc a treti zalozili do šanonu a ctrvtou ukladali a patou dali kamioňákovi a šestou opasli do pc pro oblastniho/kontrolu a tak dale se vsim.
to Armin Tamzarrian
Ja kritiku ustojim a sve dila i obhajim.
Vyjadruji tedy svuj nazor ,ze vetsina kritik nema nalezite body ktere kritiku delaji kritikou a nelze se tedy z ni nijak "poucit".
Toto ale zrejme nechapete a jen tu mrham svuj cas.
Armin Tamzarrian
20. 05. 2010
to Armin Tamzarrian
hm Vaše korektorská činnost se mi jeví jako nedostatečná!
Chybí mi tu totiž konkrétní Vámi uvedené "zfušované" části.
Jistě Vám obsáhlejší text dělá obtíže ... co kde mám špatně .. kde jsou případné chyby .
Pokud toto nesvedete a umíte jen napsat nicneříkající reakci tak nevím proč vůbec na písmáku působíte jako korektor.
Armin Tamzarrian
28. 04. 2010Pomerančová
25. 04. 2010
to: Pomerančová to je výraz havířů pro jistou část dolu kde do rukou berete kusy nekolikametrových traverz o obrovské hmotnosti a přiděláváte je jako výstuž na strop a postupně je spojujete a delá to jeden člověk. :P Máte pochyby o mé havířské minulosti ? .
Pomerančová
25. 04. 2010
to: Whitesnake
Každý trochou inteligence obdařený hned zjistí , že ve slově dolu není něco vpořádku a koukne na slovo před a za.
Havíř toto pozná bez nápovědy hned , ale běžný občan ne a proto to slovo "v dolu" místo "v dole".
" ... jako v dolu Nástup Nástup!" je už moc.
On ten důl se jmenuje Nástup (v Chomutově) a udělat z toho dvojsmysl se mi jevilo správné.
Číslice v textu beru a opravím.
S tím názvem jsem se únavou přepsal přiznávám a opravím.