Tony, děkuji, že ses zastavil.
Zdar a sílu!
J.Š.
Garay: Dík.
Zdar a sílu!
J.Š.
Anděli i J.V. děkuji.
Hudba je a bude!
Zdar a sílu!
J.Š.
Je tu veselo...si na tu písničku počkám na živo. Pak uvidíme.Řekl bych, že aktualizace tohoto dílečka přišla o nějaký rok dřív, ne?! Mám se podívat do šuplete??Jinak jo.*
Pohanský korále
dostala na bále,
na maurský střevíce,
tureckej med.
pro mě nejkrásnější sloka!
Zase jsi po dlouhé době napsal báseň... A je nádherná! *
Text zde tento vznikl v jakési euforii z V+W a jejich Balady z hadrů. Také pod vlivem školního poetismu a s přispěním dvou význačných souputniků, totiž pána Müllera a pana Thurgau. Původní literární Kateřina, pro kterou jsem to kdysi napsal, je postava dramatická s hetérskými sklony z téhož díla V+W. Asi proto, že není tak úplně bez viny, mi byla ( a asi je i dnes) tolik sympatická.
Zdar a sílu!
J.Š.
Deviane,
J.Š. jsou moje iniciály.
Gybon je zkratka viz. gybon.cz - je to pro mne ta nejlepší škola na světě i v Hradci Králové, kde mne naučila profesorka Diblíková číst, psát a milovat literaturu. A profesorka Cidlíková zase milovat dějiny, Česko i Slovensko a prof. Dobrý hrát, alespoň na plovárenské úrovni, volejbal.
Zkrátka jsem se zde naučil téměř vše, co ke svému životu potřebuji.
POZN.: A profesorky Kuřinová a Lišková nás naučily základy matematického a fyzikálního uvažování. A teď už je to opravdu vše, co jsem se zde naučil a co potřebuji ke svému životu neb na kytaru jsem chodil na Střezinu.
Zdar a sílu!
J.Š.
kdopa je ten j. š. gybon, smím-li se? díkson
zdar a slívu
Folk! A protože jsem duší rocker, krvácí mi srdce, když to musím takhle napsat!
Zdar a sílu!
J.Š.
Děkuji, renegátko i za tu dnešní Kačenku. Mám a snad i ona opravdu radost. I když radost = starost. Ale tohle jsou ty pěkné starosti.
Děkuji za přízeň.
Zdar s sílu!
J.Š.
Blahopřání Kateřině, důvod k radosti a veselé písničce.
Ne, už opravdu nemám nic, co bych k naší hodnotné diskusi dodal.
Zdar a sílu!
J.Š.
takže je všechno ok... ještě něco ? Pokud ne, tak už neotravuj avízy. Děkuji
Hade, žádného pána nechválím. Jeden Bůh určitě není, ale zase na druhou stranu, co kdyby to modlení něčemu pomohlo. A já jsem navíc pohan a nekřtěnátko jako poleno. Zvykl jsem si věřit na nekonečnou energii, jako prapůvod všeho živého i mrtvého na tomto světě a (slovy klasika) i svým dvěma pistolím.
Zdar a sílu!
J.Š.
doaz... je překlep... v komentářích se tento lapsus sem tam objevuje... zaškrť ho pavlíčku z tarsu, i za mě
Prosím, co to je "doaz"? To je česky, anglicky nebo praafricky? Nebo nějaký odborný výraz mně neznámý! Žádám tedy o vysvětlení odborníka.
To víš, jako písmák jsem samouk ( ale to byl Jack London taky), ne odborník "na banky" jako hadi.
POZN. Tvojí kritiky si považuji, minimálně z toho důvodu, že je to alespoň nějaký názor.
Já ti tvoji kritiku neberu. Jestli mi kritika voní nebo nevoní? O tom jsem nepřemýšlel. Jinak vše ostatní z mojí strany zůstává beze změn.
Zdar sílu!
J.Š.
... pane bože (.---) copak já ti zakazuji zpívat tyhle výplody ??? Zpívejte si je a zplna hrdla... chvalte pána
(něco o křesťanské víře vím, jsem členem českobratrské c v zpdč. kraji... a vždycky mě žere, že se zpívají tyhle nonsensy... navíc pro zdejší sbor píšu taky texty... takže DEKUJI ZE MI DOVOLIS ABYCH KOMENTOVAL TVOJE PADILO a pokud chces vedět jak pisu ja s krestanskym presahem tak si klikni na ma dila a pak kritizuj
Děkuji Inko, za přízeň i za to ostatní. Jak jsem již avízoval, "Prázdnotu" jsme skutečně provedli v sobotu 1.5.2010 s jedním ze zdejších písmáků J.V. v kostele na Chlumu u Hradce Králové v našem programu. Asi se tento program i líbil neb jsme dostali příležitost k vystoupení v tom samém kostele ještě 3.7.2010 po mši za padlé vojáky z války 1866. Bude to pásmo lidových písniček převážně spjatých s válkou roku 1866. A asi také přidáme písničku od písmáka J.V. s názvem Gallipoli. Myslíme si, že se to hodí k tomuto tématu.
Děkuji. Zdar a sílu!
J.Š.
Rytmus JE rytmus
rým JE rým
metrum JE metrum
kdykoli, když platí implicitně vše shora uvedeno... nějaký doaz?
Samozřejmě chápu, že kritika ne každému chutná, ale jen ten, který v sobě cítí určitou pokoru a potenciál se dokáže poučit z chyb. Evidentních. Nebuď směšný.
Nejvíce se mi líbí Hade, jak nejvíce radí o africké češtině ten , který píše češtinou prasvahilskou. Písmo, milý Plaze, slouží totiž především k dorozumívání. Je téměř nedůstojné člověka (a hada též), když podlehne příliš vášni a ani si to svoje po sobě nepřečte! Kdyby to takto dělal každý, tak za chvíli píšeme a mluvíme prapraafricky.
POZN.: Jenom dodávám, že vzhledem k datu vzniku tohoto textu, existuje také již delší dobu (několik let) i hudba k těmto slovům.
A jen tak na okraj podotýkám, že tento text i hudbu společně zpíváme s dětmi (zase již několik let) naprosto bez problémů. A věř nebo nevěř, někteří naši příznivci si tuto písničku za ty roky s námi i pobrukují. Mnoho let bez připomínek.
Takže, děkuji ti za názor a připomínky, ale dál si to budu stejně dělat, jak já budu chtít.
Zdar a sílu!
J.Š.
"skvěle!" zvládnutý rytmus :-(( aitora bych mučil mv slovomorně, aby se pokusil rytmicky recitovat tento RYTMOSLOVNÝ TRESSST:
Maluje na květy
píše kuplety
(nejde zde o rým, ale o AKCENT)... přečtin si to po sobě, zastyď se...a příště neznásilňuj čtenáře, aby dával důraz tam, kam nemá. Pak je to
africká čeština
strašné
...zapomněná ?... =zapomenutá... t*
Folk! A protože jsem duší rocker, krvácí mi srdce, když to musím takhle napsat!
Zdar a sílu!
J.Š.