Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZimní radovánky
19. 05. 2010
9
24
2653
Autor
FAE BOMB
Zimní radovánky
Mezi prosincem a dubnem,
pálit chlast si prubnem.
Na půl kila cukru,
dáme kilo sněhu,
zalejem to vodou,
chce to zvláštní něhu.
Kvasíme to v demižónu,
nebo velké sklenici,
Koncem dubna vypálíme,
vlastní sněhovici!
24 názorů
Perla Sch.
19. 09. 2010
Nasbíráš první sníh a pak ho dáš na pár měsíců vykvasit. Musíš to dělat ve sklepě, protože z vostatních bytovejch prostor tě s tim tvoje lepší polovička vyhodí. Pokud teda náhodou nemá stejnej koníček. No a v normálním sklepě je přes zimu docela chladno, takže to kvasí pomalu. Koncem dubna to vypálíš. Pak máš další dva-tři tejdny "moc práce", a nějakej Písmák je ti ukradenej. Za další tejden tě konečně přestane bolet hlava a vrátí se ti chuť psát básničky... Časově to fakt sedí... :-)))
Perla Sch.
18. 09. 2010
Pokud jeho profil nekecá a v 31 letech je stále ještě student (a takový lidi taky znám), tak už se ničemu nedivim...
sněhovice :-)))
a z tangense si nic nedělej, to je vylízanej magor, znám ho bohužel osobně, je to fakt ujetej trotl, zjev, jaký jen tak nenajdeš.. jednou ti o něm povykládám :-))
To já tu zase jenom blbnu, takže si nejsem zcela jist, jestli mě tvoje kritiky zajímaj'. A s tim "Pec nám spadla" je to skvělej nápad, to jsem ještě nepřetvořil...
Tangensi, jdi se vycpat! Pošleš mi čtyři kritiky a všude napíšeš, že to je hnusný. Tak mě nečti!
Faust z Kamene
22. 05. 2010Arnika Plazivá
20. 05. 2010
v dubnu pálí sněhovici
pak nemůže na silnici
Věř to nejsou klepy
kdo vyrábí samohonku
bývá brzo slepý :-)
Květoň Zahájský
19. 05. 2010
Za mizení sněhu a ledu ze severního pólu nemůže ani tak globální oteplování, jako spíš vožralí Eskymáci se svojí sněžnou samohonkou!