Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKvětuščino malé dobrodružství
04. 11. 2001
4
0
1823
Autor
Květuška
Ponořila jsem ruku dovnitř
Bylo to vlhké a čpělo to
Pak jsem ji nahmatala
Byla kluzká a zelená
Ale stálo to za to
Ta chuť...Mmm
Přístě až budu lovit okurčičku ze sklenice, použiji raději vidličku!
ovšem špatně zvolená kategorie pro toto umělecké dílo!!! chjo...
sex s kyselou okurkou ve sklenici s lákem....tfůůůůj, to je smrad
inspirovaly mě babiččiny nohy...
taky mě to silně svádělo k prasečince a pak jsem zklamaně přeladíl na zelenavý hnis a nakonec na okurku...takže sex, morbidyta a zelenina v jednom...hmmm...to je hustej triller:-)
***
Krel: On porád čekal, co ještě přijde, von porád čekal, nepřišlo vůbec nic...okurky už od pradávna totiž nemajů nožičky :o))
Litochowitz: jako súva z nudlí?
Nechápu, proč se říká súva z nudlí, co je to vůbec za blbost, hmm???
1917: můžeš potom ještě navíc, jako bonus, použít vanu, mýdlo a ručník :o) nebo pudr :o)))
Lúthien: Vidíš a já to neslyšela ani jednou, jen jsem to tu poprvé četla :o)
hubertxy: chi chi, to myslíš vážně? děkuji, myslíš, že to stačí na Nobelovku?? :o)
ofčátko: Of course, I am the best... proč se taky jednou nepochválit :o))
Rezanov: Když mám chuť, tak si vybírám, Kinder Bueno, to je moje ...:o))
hubertxy: Ano ano a je tady ta dlouho očekávaná chvíle! Dámy a pánové, dnes večer mám tu čest udělit Nobelovu cenu za literaturu...chvilka napětí...mladé a nadějné spisovatelce........Květušceeeeee!!!
:o)))
Až si příště utřu prdel, použiju papír, dík za radu.
V obyčejnosti je krása a těší mne, že ji hledáš ve stejných místech jako já. Dávám tip.
Gastarbajtr
04. 11. 2001
dooobrýýýý....já jsem taky čekal a čekal a nakonec mi všechny okurky utekly do teplých krajů..