Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekřest knihy
16. 06. 2010
8
40
4393
Autor
řádek
Ve čtvrtek 24. 6. v 19:00 v literární kavárně Řetězová (Řetězová 10, Praha) křtím svou knihu Bohatý holky.
Nic pro intelektuály, žádné psychologické, sociální či jaké drama. Spíš jen taková odlehčená novelka k vodě, když už bude to léto :-)
Stavte se, budete-li mít cestu kolem. Potěší mě to.
ř - áde - k
ps šerlokům: jo, je to přesně tak, jak to vypadá, že to je )
40 názorů
Marvin: myslim ta Olympie, ne ten boháč. Nerada bych uvedla někoho v omyl - není to autobiografie! :)
Bert: vezmu si (bederní) roušku a potápěčské brýle :)
Marvin: žejo :) Taky mi to udělalo radost )
Urvisu, Janina: díky za gratulace )
úplná Řetězová reakce.-))...no seš šikovná no!-tak si to užij - škoda že nepiju kafe:-))
StvN:... nounejmům chodí na křest akorát kámoši a příbuzní a kromě Tebe myslim že v Písku snad ani nikoho neznám :-) To by byl smutnej křest, takhle ve dvou, no ne? I když, ne, že by mě netěšilo Tě potkat po čase, to zas jo .)
Všem díky za gratulace.
Jarmila Moosová Kuřitková
17. 06. 2010aleš-novák
17. 06. 2010Kamil Sikora
17. 06. 2010
Bude mi ctí :) Ale radši ptej se až v červenci, pač to má vyjít k poslednímu červnu.
gratulace! Na křest se nedostanu, ale zkusím se přeptat u mé oblíbené knihkupkyně, ať mám taky něco k vodě :-))
... uvidím, jestli se mi vůbec podaří alespoň jeden výtisk ubránit... :-D
mořský koník
16. 06. 2010
co blázníš? V září už bude totálně vyprodáno, to je jasná věc, ne?.. ;))))))