jj, Landa jak vyšitý, ale i já mám ráda tohle téma... je to sice maličko kostrbaté, ale mi to vůbec nevadí :-) *
Já jsem napsal, že máš číst a ne odepisovat. Jinak sorry, ale tahle debata je nějak mimo, na to fakt nemám čas.
Přečti si tu větu co jsi teď napsal ještě stokrát a možná ti to dojde.
Dílo sem netahej, je na něm cise ještě co opravovat.(ale to na tvých také i na mých) jenže já reaguji na něco jinýho.
Snad raje třeba, tu často pobaví a možná pár dalším lidem, ale hlavně mně, to je na tom to nejdůležitější.
Pochopil jsi.To jsem ani nečekal.
Pivní mozku jestli si vážně myslíš to nejdůležitější je to co se líbí tobě, pak raději už nic nepiš.
...už se stalo. A dej si už pokoj, nezvedenče.
Honzyk: mas recht a jsem na tu vizitku hrdy a kdyz uz to sam oznacujes za pindy, tak si nejdriv zamet pred vlastnim prahem
takobvých pindů kvůli jednomu plácnutí do vody...ostatně nechápu, proč mě sem autor ještě tahá : příště budu ignorovat.
a "se mnou nic nenaděláš", jak píšeš: ještě aby tak! Piš si, jak chceš, tvoje vizitka.
Makoves: no jo, vidis, ani mi to v tomhle pripade nejak nedoslo, i kdyz Landu samozrejme znam
Misto mozku...: tak ty uz mas fakt asi z piva kostku, schvalne, komu se libi tve urazky...?
Chtěla, strašně ho chtěla, že je vrah nevěděla....Slinivka, játra a fuj a tak dál... Landa to má lepší, ale stejně dám (T)
Chtěla, strašně ho chtěla, že je vrah nevěděla....Slinivka, játra a fuj a tak dál... Landa to má lepší, ale stejně dám (T)
Místo mozku...: jak vidíš, někdo se vždycky najde :-)
Je to nádherná naprosto dokonalá báseň, až mě mrazí. A kdo o ní řekne něco jiného, tak by si měl zalepit pusu a už nikdy nepromluvit.
Honzyk: tak vidis, pravidelne to je fajn, ne? :-)
Mám místo... : já už mám taky asi z piva kostku, a tak si píšu pro radost bez dodržování pravidel, nic se mnou nenaděláš...
...rytmus jako když mě někdo pravidelně mlátí kladívkem do hlavy, strofa pod čarou neohrabaná..., podle mě ani příliš překvapivá není - zřejmě měla být, nevím...
ach jak krásně morbidní *