Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJARní vězení
29. 06. 2010
16
36
3109
Autor
FAE BOMB
JARní vězení
Strčili mi na mou celu,
černocha a vuvuzelu.
Než se zcvoknu dočista,
bude ze mě rasista...!
36 názorů
Tak teda děkuji... (A to jsem to původně považoval za hovadinu!!!) :-)
"JAR se používá k mytí nádobí, případně též k pořádání Mistrovství světa ve fotbale" prolog je super :-D
snot: Teoreticky musím. Co kdyby se objevila nějaká nesmírně krásná věc nebo nějaká nesmírně ošklivá věc? Spíš si říkám, že bych nemusel tolik nahazovat.
"Mamííí, a ploč máš takové klásné lučičky...?"
"Pže mi nádobí myjou rasově podřadní přistěhovalci z JARu!"
skoro děkuji...
Ty mizero, koukej přestat internetovat a začni makat! To kvůli flákačům, jako jseš ty, dostáváme tak malý podpory! :-)
aleš-novák
29. 06. 2010
an: Čtu tě spíš nárazově, ale dlouho jsem tě už nečet'. Jdu se mrknout... :-)
(Asi ta reklama, či co...)
aleš-novák
29. 06. 2010
Jak sám název napovídá, tak "blbůstky" jsou určeny hlavně "blbcům" a psané "blbcema". Hodnotná díla bych zde spíše nehledal...
Já věřím, že jednoho dne někdo začne psát blbůstky, které bude možno brát naprosto vážně s ovacemi - nechci toho člověka propásnout:-).
Mimoň: Žádná "blbůstka" asi neni dostatečně kvalitní. Alespoň pro skutečného umělce. Sám také určité kategorie ignoruji...
Tyjo, dávejte tyhle věci do dílny, kdo se tím pak má probírat...
snote, abych zjistil, jestli ji chci číst, nebo ne, tak ji stejně nejdřív musím přečíst.
A-n: Netvrdim, že je to něco super. Asi se brzo přestěhuju do kategorie "indispozice".
Arnika Plazivá
29. 06. 2010aleš-novák
29. 06. 2010aleš-novák
29. 06. 2010
už žádná aviza, FB : na "tohle" je muj čas fakt drahej, i když jinak o něj až takovou nouzi nemám.
V JARu mejou nádobí v potoce.
a-n: Lze-li to chápat jako podporu, pak děkuji.
Sršáň: Asi se na tebe zase mrknu. Máš taky dobrý věcičky.
to třeba "stačí" tobě - ale když už (já) přečtu, reaguju. Tak by to snad mělo bejt, ne ? "Blbůstka" nemusí být přece, jak tady melu v těch záhoncích kolem dokola, doboha, BLBOST.
aleš-novák
29. 06. 2010
p.s. ani kategorie "blbůstky" přeci neznamená, že sem frkneš hovadinu...
...nevím, proč tady mácháš globalizací : podle mě je text prostě blbost. Pokud máš na svý "dílo" jinej názor, já ti ho neberu.
Yy... Už ani ty "blbůstky" nejsou, co bejvaly. Díky globalizaci nás převálcujou jakési umělohmotné rádobyamerické prefabrikáty z Číny. Mizerná kvalita za sníženou cenu... Jsem první, kdo půjde protestovat. Pokud mě ale nikdo nepodpoří, tak se pokusim sklonit hlavu níž, než vostatní. Pak dostanou americkym klackem po makovici voni, nikoliv já...
...klasická ukázka ze snad posledních let (?) - písmák dobývají leporelové rýmovačky pro mateřský školy...