Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLotyšský posera
16. 07. 2010
4
18
2189
Autor
FAE BOMB
Lotyšský posera
Byl jsem zrovna v Rize,
když tam přišla krize.
Zdražujou jak o závod,
nemám ani na záchod!!!
18 názorů
Copak Rudý právo, to byly tehdy ňáký noviny! Dnešní bulvár pouští barvu a navíc se tiskne na recyklovanej papír, kterej se snadno trhá. Zlatý komunisti!
Pomerančová
19. 07. 2010
Dřív se lidi museli přes léto předzásobit. Používalo se seno, nouzově pak sláma. Odtud asi rčení, že je něco příjemnýho, jak osina v zadku. Naši předci to znali asi velmi dobře... Sníh se pravděpodopně nepoužíval nikde a nikdy. Troufám si předpokládat, že i Eskymáci maj' nějaký jiný řešení...
V létě to půjde - jsou přírodní "papíry", v zimě sníh, jinak potok a pod. Do města bez peněz nemáš proč chodit.
kol: Akorát to teda chce nějak vyřešit to přechodný období. Hladovka se hned neprojeví...
sepotvkorunachstromu
17. 07. 2010
Děkuji vuvuzelenastromu. Záchod je každopádně užitečná a potřebná věc. Na tom trvám... :-)
sepotvkorunachstromu
17. 07. 2010
Je to v kategorii "blbůstky". Tam "takový sračky" asi patřej'. Mnohdy jsou tam i větší...
Njn... Vona nás ta sranda taky možná přejde... Pak budou blbci závidět intelektuálům knihovny plný odborný literatury. Sám toho mám pro celou rodinu tak na tři roky války. Něco je ale bohužel na křídovym papíře... :-)
Jak to ten chlápek přežil? Policie ho zatkla při pokusu vo krádež hajzlpapíru. A ve vězení je záchod zadarmo...