Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seExhibice matek/FACEBOOK II
Autor
Movsar
Zeď 1 (Vize)
(Pozn.: Silvie vstoupila na Facebook už jako matka/pokud se jí nenarodil obr).
Silvie:
Zeď 2 (Emoce)
Pozn.: umístěno je foto dítěte. Fotogalerie má název "Rosteme... :-)"
Silvie:
Diskuse:
Lenka: tož ta je parádní ! holt umíte ?:-)
Irena: nás taky :-))
Michaela: hned bych ju pomačkala :-))
Daniela: má ňuch ňuch ručičkyyyyy :-D
Jana: já chci taky takovou holčičku......
Silvie: Děkujeme :-))) a Janičko, tak jedině do třetice, jako Mihalka :-)))
Zeď 3 (aktualita)
Silvie:
Lucka: ahoj silvi muzu te uklidnit...u nas to bylo prorvane kazde plavani......nekdy jsme i odjizdeli driv jelikoz jsme rusili ostatni
Katka: My se včera poprvé rochnili v bazénku vedle u sousedů. Malý byl takový nesmělý, tak uvidíme, co se z toho vyklube. Dneska už nám totiž bazének stojí na terase. Ohřívá se vodička, dostane tam balonky a uvidíme, jak se mu to bude líbit.
Silvie: To Luciééé :-) malá neřvala , že by brečela, ale řvala radostí :-)))))
Silvie: To Kačkačkač :-) No vidíš .. bude se mu to líbit uvidíš ... jak v tom bazénu ponořila malou, tak vytřeštila oči, ale pak už v pohodě .. :-) a tak jsem dnes kupila malé ještě jeden bazének na chatu ... a budeme se tam spolu rochnit :-)
Následuje Fotogalerie "Rosteme... :-)"
Zeď 5 (genialita)
Zeď 5 (zkušenosti)
Fotka v rámci obden aktualiozované galerie "Rosteme...:-)" - dítě s lahví mléka
Silvie: to Lenka Š.: Leni, normální Avent :-) asi má na to malá svoje triky
Zeď 6 (aktualita)
Silvie:
Diskuse:
Šárka: jeď jeď
Silvie: Nějak se nemožu vykopat a pipi teď usla :-) Tak to vidím na Carre, pže musím do DM pro kaše atd :-)
Šárka: jasan.. vidíš dneska dám danči kašu, neměla ju sto let
Sdělení
Silvie:
Následuje Fotogalerie "Rosteme... :-)"
Diskuse:
Silvie: Bééé, tak pomalu couvám dozadůůů a jedná dobrá duše zrovna odjížděla, tak zase dopředůůů a šupla jsem se hned vedle bouráku. Audi. Luxusní. Naleštěné a snad i navoňané. Nj, holt někdo si žije. :o) ... ale třeba ho má na splátky hahaha. No nic. Toš vybalím Domču a jedu pro košík. A sakra ... jedna ježibaba mi ukradla poslední přímo před nosem .. tak musím tu moji osmikilečku v sedačce sedmikilečkové táhnout v tom parnu přes půl Kaufu, abych ju mohla naložit do koša. Uff. A jsme uvnitř, nakupujeme, všude samí strašáci. Jeden se rve přes druhého, ach jo, to jsem si zase vybrala dobu. NJ, ale jíst se musí. Tak si počkám, až si tam polámou ruce a když se konečně dostanu na řadu, přiveze paní "čerstvý" zboží haha. A je moje. Boože, to je slev. Cestovní žehlička. TU chci. Ale mám zakáázano kupovat kravinky. Tak sklopím oči a jedu dál. No a už to jelo jako v tý reklamě... zleva, zprava, dolem, horem a košík je plný. A to jsem jela jen pro pár věcí, ale znáte to .. baba v krámu :-) JÁ. Malá začíná bejt protivná ... já jsem taky už utahaná. Z těch lidí tam, z vedra ..a ještě mě děsila představa, jak to potáhnu domůůů :o) Nervy na pochodu, ale pohoda, říkám si, klídek, to dáš :-) U pokladny milá slečna, práce ji asi baví, pořád se smála .. nebo to maj v popisu práce, kdo ví, nicméně mě bavila. Uff, zaplaceno. Dítě řve na celé kolo.ŘVE.KŘičíííí. Jedu k autu. Bouráček tam pořád stál. Vykládám nákup. Dítě stále řve.Dostane cumel. Nechce.Bože, kde jsi? Dostává mýdloo a je klid. Na 5 minut. Božeeeeeee. Ale usmívám se na ni. :-) Bobiško vydržžž, už to bude. Řev se stupňuje. Aaaa blíží se panáček k autu. Ha. Mladej hošík. Opře se a čeká. AAA blíží se druhej panáček. Tipuju tak na 65 let. Aaaa čekám zbytek rodinky. NIKDE. Dítě řve. Pán na mě kouká. NO KOUKÁ. To nechám raději bez komentáře. A najednou zavelí tomu druhýmu Ferdovi u něj .. jedem. A tak jsem se nasrala a říkám mu .. a kde máte dítě pane? A on jaký? Říkám, no že stojíte na vyhrazeným místě pro děti.A on, já mám dvě děti. No, předpokládám, že jeho děti mohly mít tak 40 let!!!! To mě vytočil ještě víc. Elegentní pán v bouráku si myslí, že pro něj asi pravidla neplatí. Tak mu říkám, kvůli takových jako jste Vy, musíme my stát bůhví kde a tahat se s dítětem z druhého konce parkoviště. A jen suše prohlásil. Jooo, tak to máte smůlu. Smůlu ... prostě IDIOT. Tak si říkám, pokud nedokážou někteří respektovat tak banální pravidla, co bychom chtěli od vlády .. od bláznů na silnicích .. atd .. je to kolotoč, který se točí a nemyslím si, že to někdy bude jinak ... je tady TICHO.Dítě spí. A mě se po ní stýskáááá .. ten klid mě nebaví :-)
Fotogalerie "Rosteme... :-)"
hmmm to se máte... u nás se myjou zuby násilím... ale ze začátku si myla zuby taky sama
Doslov
A víte jak to končívá? Obrazem jako z Apokalypsy: otec sedí, se sekyrou v ruce se kývá, a na své, již dorostlé robátko, volá: "Pojď, pojď, bude ti dobře, jako mamince.............. "