:))..seš hodnej..:)
..jdu spát..pa..:)
V to doufám :-) Je skvělé přečíst si něco lehce stravitelné i pro mě :-)))
..to mě těší..možná se ještě o něco pokusím..:))
Jako tohle nemá chybu, četl jsem to s takovým uvolněným úsměvem.. :-))
:))))))))))))))..vidíš..budu muset změnit kategorii..:))
nj..ta jedna sloka taky nesedí..chalouopku v mžku sežraly..:))
Je to přípustné, ale děti jsou velcí kritici, jakmile nesedí rytmus nebo rým, všimnou si toho :o)
..aha..no to je schválně ať to nejsou rýmy dýmy..
..v poezii pro děti je to přípustné?
třeba Kouzelnou /dušenou - shodují se v e-nou, takže to není tak úplně rým, ale souzvuk neboli asonance :o)
..šmánkote..co jsou asonance?..))
Není to špatné, jen by to pro příště chtělo nahradit asonance rýmy a bude to oukej :o) Myslím, že alespoň já nejsem proti zařazení do sborníku.
Třeba je to rozbitý a nefunguje to. Já ti teda pošlu nějaký avi. Když nedojde, tak je to fakt asi nějaký špatný...
no..tak jsem to udělala..do té kolonky..prázdné..
Troufám si tvrdit, že uhodnu barvu tvejch vlasů... :-) Někde se každopádně stala chyba. Avi jsem nedostal. Sorry, že jsem hnusnej. Neni moc lidí, co mojí upřímnost oceňuje.
Avi se posílá tak, že pod svym dílem dáš můj nick a pak "Odeslat"...
jak to..jsem ti poslala avi..
Jsem z5, ale reklamu nevidim... :-(
Dej reklamu, aspoň si dojdu na hajzl... :-))
..o tom mi vykládej..já o tom napsala ale zase by sis myslel skrytá reklama..už mě štve..tak nic..:))))))
Pokud tvoje děti nejsou vykrmený, tak buď nezdravě moc sportujou, nebo jim nedáváš najíst. Většina dětí v normálních rodinách trpí nadváhou. Pouze děti z chudejch nebo lakomejch rodin jsou hubený.
My zas máme doma vysavač za šedesát. Výrobní cena tak pětikilo, ale pro nás grátis... :-) Fakt nevim, jak to nějakej blbec může koupit!!! :-)))
..ale nee..všechny nee..:))
..no..stál třicet..ale já to kdysi prodávala..takže mě nestál nic..:)))
Dnešní děti jsou všechny vykrmený...
Takovej mixér neznám. To bude asi nějakej ten speciální, asi tak za šedesát tisíc, ne...?!
..noo..musely by být fakt vykrmený..:)))
..to je takový mixér co i vaří..:)))
Pokud na jednu porci počítáme zhruba 100g, tak by to dvě dobře vykrmený děti dohromady dát mohly...
Co je "theromomix"?
..hm..já ti svíčkovou extra nemusím..:))
..čoveče..viděl si někdy zlízka dítě?..:))))))
..si nejsem jistá jestli by vydali na čtyři porce..:)))))
..mám theromomix..:))))))
Vzal bych maso ze hřbetu. Jeníček s Mařenkou by ty čtyři porce dát mohli... Každopádně bych to maso prošpikoval dětskou slaninou, protože by to jinak bylo suchý. Pak to trošku osmahnout, aby se to zatáhlo a dát péct, případně vařit do papiňáku. Přidat bobkovej list, nový koření a celej pepř. Když chceš mít děti "na divoko", tak dáš i tymián, jalovec a špetku muškátovýho květu. Pak je to vpodstatě klasika. Celer, petržel, mrkev, cibule. Pak vyndat z papiňáku Jeníčka s Mařenkou a koření. Zbytek rozmixovat a přidat smetanu s rozmíchanou hrubou moukou. Znova rozmixovat, aby nebyly hrudky. Kdo nemá ponornej mixér, nechť se stydí. Nejlevnější stojí kolem dvou stovek. Pokud nemáš, tak to propasíruj přes cedník. Pak se to nechá převařit. Maso se pak nakrájí a na talíři přelije omáčkou. Jeníčka s Mařenkou podáváme s brusinkami a šlehačkou. Vhodnou přílohou jsou houskové knedlíky.
..NOO..vony ty děti toho na sobě tase tolik nemaj..tak nevím s tou svíčkovou..:)))))))))
..nechceš raději dušené děti..doporučuji s kapustou..to já moc ráda..ale ty asi ne..:)))
..rozhodne zadeček..určitě..:))))
Baví mě vařit. Kterou část dítěte doporučuješ na svíčkovou?
..může být..takové děti do růžova na kmíně s novýma bramborama taky nejsou k zahození..:)))
..dvanáctku rozhodně..:)))))
Preferuji knedlo-zélo-děti. K tomu dobře vychlazenou dvanáctku z Plzně...
..no..máš jiný vkus než ježibaba..tak by ti to asi nechutnalo..:)))))))))))
Děti s dušenou mrkví? Fuj!!! :-))
..nj..já ti s těmi rýmy zápasím a stejně nikdy nevyhrávám..:))
,,děkuji ti..:))
pro děti mi to připadá moc kostrbaté. V tomhle je "princeznička na bále..." od Hrubína nedostižná, musí to plynout a zároveň zaujmout. Ale jako veselá říkanka to jde :o)
..jj..ta chaloupka je mimo mísu..
..nejdou,,jsou to takové rýmy dýmy...))
..já jo..takový pán..když se povede...)))))
já zase Marci, pána nemusím :)
..tak hledej na poloučku u lesa..možná si zas nějakou postavila...:))))
..taky mám ráda perník a nejvíc s marcipánem...)))
mám rád perník
a svoji chaloupku ještě více :)
...eee..je to nalevačku..možná to zase zkusím..až se oklepu z ježibaby..:))
..hůř dopadla ukolébavka..to tu ani vkládat nebudu...)))
nahodou ti to versovani jde.. Jezibabo:-))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
..nn..byla opravdická...))))))
,,jako z nepálené hlíny?...:)))))
Jo, jo, dělat si srandičky z pohádek... Na první pohled jsem myslel, že ježibaba v názvu je nepálená :-)
:)))))))..je..sedá na mně mák..zdřímnu si..:))
..se mi dnes do toho nějak nechce..jsem líná...))
..snotíku..to je ta pravá tečka..:))))..děkuji ti..potřebovala bych píchnout s tou rušivou chloupkou jak mi tam nepasuje..:))
,,jj..máš pravdu..tá sloka tam nesedí..jsem už unavená..později popřemýšlím co s tím...děkuji ti..:))
pre detičky akurát *
určite by patrila medzi obľúbené
při to nechýba "m"? při tom snažila...
ruší ma sloha/strofa/ Chaloupku v mžiku...
tá ma akosi vyhodila z rytmu, kľudne by som ju vypustila, inak fajn
...tak ti děkuji..andre...)))
Je to takové hravé, zpěvné, mě se to líbí :-) *