Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePondělní den
24. 07. 2010
8
15
1887
Autor
Estrella*
Pokusit se
Zachytit tu poslední vzpomínku,
Co pomalu vyhasíná
Ve zmoklých zahradách.
V dlaních mnout
Opršelé květy šeříku
A nechat se opít
Jejich vůní.
Nechat je padat po tváři,
Nechat je padat …
Jen stát a dýchat.
Snažit se ohřát
Studené ruce.
Slíbat všechny polibky
Z neotevřených dopisů
A znovu cítit
Vůni rtů, jež je líbaly,
Dříve snad
Se stejnou vášní.
Pokusit se
Zachytit ten pocit,
To prázdno.
15 názorů
Afrodisiakum
23. 09. 2010
Agáta Gregor : To jsem velice ráda.
. : No já se v tom ztratila dokonale :)))
milostný dopis a celková představa dílka.. to je pro mě něco vzdáleného, asi do míst ruské klasiky.. ;) a protože doba, ve který píšu tenhle komentář, se mi jeví jako sáček instantního života se špatně přeloženým návodem a šeřík jsme museli pokosit kvůli sousedovi, který jeho éter nesnášel, že to nakonec odnesl náš pes úmyslným umisťováním svých exkrementů obsílkou, jenže on neuměl číst a já mu neustále opakoval, když jsem odjížděl na dovolenou, ať je radši doma, že to venku není vůbec bezpečný a.. no, teď jsem se v tom ztratil - to se mi stává pořád..
Celkom fajn náladovka, posmutnelka.. len by snáď bolo lepšie keď používaš diakritiku nezačínať verše veľkými písmenami.
sepotvkorunachstromu
24. 07. 2010
Libilo se mně to, přeneslo mě to někam do zahrad - blízko k autorce :o)
Až na ten úplný konec, ten by se mně libil trochu jinak řečený, možná nepřímo přes nějákou květinu - ale to už si vymýšlím svoje blbosti :)