..Štěpo..neboj..sem ten vtip pochopila..))
..Rajko už je pasé..šel na to blbě..))
..kurnik..to jsem dostala hlad a musím klusat k zubaři!!!!
..tak zatím čus..)))
..jj..Elča musela být dobrá baba..)))
Já jsem to asi snad pochopil, že Tvoje kořeny jsou polské. Už ten překlad o veliké prdeli napověděl značně, že k Polsku budeš mít blízko.
Hele my v Hradci (Králové) máme svoji milovanou královnu Elišku Richenzu Rejčku (kdysi jsem o ní něco napsal i zde na písmákovi). Podle zpráv to to byla ze třetiny Polka, ze třetiny Němka a ze třetiny nějaká seveřanka, ale hlavně to teda musela být baba jako řemen! Poplést hlavy třem českým králům, rakouskému vévodovi a nakonec i svému Jindřichovi (z Lipé) to je přece výkon víc než na jeden život. To ta vaše Viola Těšínská nebyla asi tak divoká, přesto je její osud i přes krátký život, sice zakryt z velké části tajemnem, ale přesto zajímavý. A to Viola zblbla hlavu jenom jednomu českému králi a jenom jednomu českému velmožovi.
To o tom Karloj Havlíčkoj byl pouze "osobitý" pokus o humor.
No, ona taková opečená mrtvola pašíka nebo ovečky nebo jehňátka také není k zahození a otevře nové obzory. Alespoň snad pro některé z lidských smyslů. ( čich, zrak, chuť...?) A k tomu zeleninka ,cibule a okurviča a samozřejmě dobrý pěnivý mok nebo vychlazení bílé víno.... Doprčic, co by na to řekl Doleček Rajko, takhle dieta určitě nevypadá a životospráva teprve ne!
Zdar a sílu a dobré ráno a dobrou chuť!
J.Š.
:o))))
Štěpo..neeeee..to příjmení pochází z Polska..)))
..vida..k čemu jsou mrtvoly dobré..))))
Podle téhle básničky soudím, Šepote, že jsi asi nějakkou vzdálenou skorosestřenicí Karla Havlíčka Borovského z Německého Brodu, jak se zdá.
Jinak hezká básnička. Takže vlastně děkuji mrtvole VT Marvina za Tvoje písmácké proměobjevení.
Zdar a sílu!
J.Š.
:))))))))))))))))))))))))))))
..břízo..mé ego je na hranici prasknutí..tak ráda bych se kochala tvými komenty..musím na pivo..:))))
..až se vrátím..mrknu co máš nového..zatím pa..:))
..děkuji ti ..Františku..:)
Točí se jak větry vanou,
sbohem nebo nshledanou? T*
:))))))))))))))..ahaaaaa..seš strašně milej..:))
lehkÉ, četelnÉ, hezkÉ, ....É, .....É ..... :-)
..hm..já to možná původně tak měla ale furt každý prudí že moc používám enter..:))
..eee?..jaké é?????
..jsem natvrdlá jak většinou bývám..:))
Víš co bych změnil, ten rytmus závěru:
už dobře ví
že nic není
navždy
a přesto...
ale to je jen subjektivní názor amatérského prudiče:-) Jinak skvělé, rychlé, lehké, čitelné .. kdyby Tě napadali ještě nějaké "é" , tak si je dosaď, ony se tam vejdou:-)
Zdá se, že dnešek bude zadumaný... *T