Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semasová úvaha
05. 09. 2010
15
23
4148
Autor
aleš-novák
ten kdo jí maso
se potřebuje do něčeho zakousnout
ten kdo nejí maso
se potřebuje zakousnout do něčeho jiného
pokud vás tato myšlenka zaujala byť jen na okamžik
jste ztraceni
23 názorů
Jarmila_Maršálová
10. 01. 2013chlap potřebuje maso, jinak s ním není ani řeč
Aleši, Cohena mám sice moc ráda, ale knížku s jeho přeloženými texty opravdu k dispozici nemám - a i kdybych měla, tak si rozhodně nebudu pamatovat slovo od slova vše, co by v ní bylo napsané... takže ani to "chytrému napověz, hloupého trkni" by u mě nefungovalo... :o))
Whitesnake
07. 09. 2010aleš-novák
07. 09. 2010
v tom případě: nemůžeš mě nasměrovat, kde si to na netu přečíst? cohena má rád brácha, třeba to za něco stojí.
Alešu, čistě v duchu Cohena - ten si dělá prču ze všech a všude, a při tom se tváří tajemně.
Whitesnake
07. 09. 2010aleš-novák
07. 09. 2010
:-) Hrozný myšlenky to vyvolává.
Jak si maso chystá sadomasochista? Kdy zas udělá mas akr? Může to být vegetarián? Co na to Jan Pleskač?
Whitesnake
06. 09. 2010
Už chápu, proč jsou v boji čtyřprocentní ztráty považovány za akceptovatelné... :)
je tu alespoň společná zakousávací potřeba
...jo a kam vlastně potom patří bezzubí???
Dave Lister
05. 09. 2010aleš-novák
05. 09. 2010
ptá se chlápek: můžou být gayové v armádě?
odpověď: kdo dneska nemůže být v armádě...
je to hovadina, ale já znám pár gayů, a já si je neumím v armádě představit.