Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezářijově
07. 09. 2010
17
22
2980
Autor
dadadik
v mlhavě mlžném
a přesto krásném
ba právě proto že
v rozostřeném
že v neostrém
v přibližném
kdy pohyb křídlí
a rozpíná se nekonečně
22 názorů
Arnika Plazivá
08. 09. 2010
I nad Prahou pohyb křídlí a vánkuje mi do tváří rozpařených ještě létem...
To se kluci rozpovídali, viď, dadadí? :)
*
Whitesnake
07. 09. 2010
Vidiš to, a Tvůj názor je (podle mě) špatný, což bych Ti možná, pokud bys chtěl, dokázal, ale Ty nechceš. Navíc by se nakonec třeba i ukázalo, že máš pravdu a hňup jsem tady já :o)) ...pozdě.
No nic. Měj se bájo.
Whitesnake
07. 09. 2010
Ty si si začal (s tím poučováním), já se akorát naladil na Tvou vlnu. :)
A docitoval jsem vše. Nebo snad mám polopaticky dopisovat, že si nemyslím, že tím, že u autora vysleduješ nějakou formu a vektor psaní, musíš nutně najít osobitost v jeho stylu? Forma může být i mustr. Je žádocí přijít s novou formou, což dadíková vlastně víceméně dělá.
Whitesnake
07. 09. 2010
"Já mám styl spojený mj. i s tím, nakolik se mi básnička dokáže zadrápkovat v mysli a srdci."
To je právě ten omyl.
Navíc zvládnutí formy ještě zdaleka není nalezení vlastního stylu.
Whitesnake
07. 09. 2010
Jenže to, že Tě někdo uchvacuje svou křehkostí a někdo jiný Ti prošumí ušima přece namá nic společného s tím, jestli má nebo nemá svůj styl, pletu se? Mně prošumí ušima Petr Král - znamená to snad, že nemá styl?
Tvůj (podle mě) špatný názor jsem Ti chtěl vyvrátit pádným argumentem, takže se do mě nenavážej, jó ;)
Whitesnake
07. 09. 2010
I ty fantazírnice! :o) Vzpomněl jsem si, jak mi Ondřej Buddeus povídá: přitažlivější je žena trochu oblečená, než ta úplně nahá, ne? :o) To sedí i na Tvojí podzimní mlhavou a vlastně i na poezii obecně.
Prohlášení, že nemáš vlastní styl je veliký omyl. Naopak jsi jedna z mála těch, jejichž rukopis je (alespoň pro mě) dobře čitelný.
Whitesnake: postav mi vedle sebe deset různých textů, z nichž čtyři budou dadíkové. Pokud se trefím ve třech případech, mám u Tebe pivo, pokud ne, máš u mě limču ;)
pohyb křídlí..křídlopohyb...snad i on má svůj tajemný řád..a dobře, že mnohdy nerozšifrovatelný...
a to já teda zas chválím. Je to ženský vyjádření, který mužskej nedovede...a některej ani neocení;-)