Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnděl
15. 11. 2001
11
0
3866
Autor
Angellina
Sám a zrcadlo
Pohled, z něhož oči zabolí
A slzy vtlačím zpět do nich
Myslím, že jsem našel Anděla
poskládal mi ta písmenka do vlasů
Čerstvé tělo
A prádlo z krajek
Chuť pražených mandlí
A mlíko
A med
jak to má rád
Víří mou krví
a rychlým krokem krájí mou zem
To já mám Anděla
já ukradla ho nebi.
Líbí. Mankote, tady všichni píšou tak košatě a mě zrovna docela nic, ale docela nic nenapadá. Jen snad - nevíš, zda je dovoleno podýkat se andělů na zem padlých?.
Kalima: s padlými anděli nemám zkušenosti.... tedy bohudík tedy....ty ano?
Pokud si dobře vzpomínám tak peklo se v podstatě skládá z padlých andělů. Jest ovšem otázkou zdali jsme hovořili o padání na duchu či padání materiálním.
Kalima: tady je rec o Andelech na Zemi, predpokládám, že platí "co peklo schvátí, nikdy nenavrátí", tak zaručeně přiletěl z Nebe. :o)
Co peklo schvátí - sice nenavrátí, ale to neznamená, že na zem nepůjčí nebo nevyšle. Chvátí zejména pak psychicky, méně však již materiálně.
Drownedgod: každý musí najít svoje křídla, chce to jen oči otevřené, on se objeví, když už ho nečekáš ;o)
Prizrak: rýmovat nejspíš nikdy nebudu, nejde mi to, Angellina je složitá, komplikovaná a stejně je to asi i s těmi básněmi. V jiném kabátě se tu nejspíš neobjevím ;o) Díky za názor.
Drownedgod: přesně tak, rým by těžko vyjádřil tu atmosféru, kterou takhle báseň má, já píšu rovnou to, co mám v hlavě.... a nejde o IN nebo OUT, já to prostě tak dělám ;o)
Drownedgod
14. 11. 2002
emotivní!!!!!!!!!!!!!!!!Děsně subjektivní a osobní a intimní...přijdu si jako zpovědník*
Angelina : a jaké to je chytit anděla ... ( nabízí se otázka, jestli pak někomu nebude ten anděl chybět .. jestli se smí držet v zajetí ... ) Ale to k tomu nepaří ... myslím, že by jsi mohla klidně napsat i něco rýmovaného ... tohle je super, ale alespoň jednu ... prosím zarýmuj .... slovní spojení jsou dobrý. Nápady dobrý, ale hrozně těžko se to čte. Ulehčila by jsi tím čtenářovi. Zase na druhou stranu ... je to tvůj styl ... :-)
Drownedgod
11. 11. 2002Drownedgod
08. 11. 2002
Fakt děkuju, Tome. Tvojí kritiky si obzvlášť vážím. Moc děkuju za to přáníčko a doufám, že i když tu nebudu, budeme stále v kontaktu, nerada bych přišla o přítele jako jsi Ty.
vykřičení vnitřního tlaku, ... je v tom cítit pořádná deprese a takové jakoby odevzdání se - tolik k atmosféře; k použitýmu výrazivu - andělé nejsou z nejoriginálnějších, ale zase sem dost dobře zapadají, pro vystihnutí tý nálady; (Je to o tom, jak jsi mi říkala na xchatu ??)
rozhodně TIP a přání, abys psala veselejší básničky