Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNávrat
18. 11. 2010
7
13
850
Autor
Lukk
Svítá
na západě
kdo se
hledá.
Rána
na ústech
vypitá
hrdla:
„O čem
se nedá mluvit,
o tom
se taky nedá mlčet.“
13 názorů
maximální miniaturizace. ohlodáno na kost. dost možná přesně ta hranice, jejíž překročení byť o jediné písmeno by znamenalo ztrátu smyslu :)
a2a2a toho napsal víc, než na co já bych přišel. Mně se ovšem tato konkrétní líbí pro svou úspornost a závěrečný motiv, takže já si tipnu*
Přečetl jsem si všechny tvé texty zde a řekl bych, že tvé první pokusy měly k poezii blíže tím, že byly o něco více výpravnější a tedy i plynulejší, zatímco poslední tři jsou vlastně skládankou symbolů a na můj subjektivní vkus vyznívají spíše jako miniúvahy či aforismy, jako zde poslední sloka, která má však současně i nějaký nápad. Báseň se jmenuje NÁVRAT, ale tím, jak nahazuješ jen heslovité pojmy, se mi nepodařilo dopátrat pointy i vztahu k názvu. Řekl bych, že v některých textech jsou náznaky odvážnějších obrazů, ale zatím jen náznaky, zřejmě víš, co chceš říct, ale měl bys trošičku vyjít vstříc i čtenářům tím, že své texty více přiblížiš. Nejde přitom o tom, aby jsi doslovně napsal, co chceš říct, ale abys prostřednictvím nějaké metafory či drobného prožitku pomohl dostat se k tvým myšlenkám.
sepotvkorunachstromu
19. 11. 2010sepotvkorunachstromu
19. 11. 2010
na co ? Učim je sám, už mluvěj plynně franc., slušně angl. Jára už si vybral Oxford, Franta Sorbonnu....a krást můžou všude...
sepotvkorunachstromu
19. 11. 2010
samozřejmě jsem chtěl napsat kurva, ale kluci se mi tu motaj pod nohama, vypadá to, že budou mít hlad a chtěj čistý trenky, doboha...