Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠílím
Autor
Veselý smutek
Měla bych tam jít.. Jenže pořád ležím na posteli upletené z hříchu. Ležím a slunce nehřeje. Pes kňučí a já mám hlad. Rohlík je tvrdej. Chci zavřít oči, ale hřích smrdí. A ten pes na mě zírá. A všude to smrdí. A venku padá něco bílýho a moje vlasy to nesnášej, protože francouzskej film jsem neviděla. Dokonalý člověk je jen idea člověka, kterou zbytečně napodobujeme, ale dokonalost… neexistuje. Takže bílý víno mi zakazuje myslet. Přijdu domů a svítí tam stromek a všude jsou balíčky. A já neudělala ani jeden. Jdu si pro rohlík. Ale je tvrdej a lednice je taky tvrdá. A bílá jako to divný venku. Taky filozofuju. O realitě. Ale chce se mi spát. A hřích smrdí… a odpoledne se musím přetvařovat. Kamenná tvář. Nebo možná lehký úsměv. Šílím. A venku to bílý. Taky šílí.
16 názorů
nonamebeast
01. 03. 2013Tohle psaní se mi líbí. A taky mám ráda tyhle toky myšlenek. A taky mám ráda šílení. Eee. Patří k tomu všemu, co tu žijem.
Barefoot Rampancy
07. 10. 2012Zajímavé.. *