Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrátké ruce
23. 11. 2001
15
1
1780
Autor
kachnička
Někdy máme krátké ruce -
- to když se někde daleko
blízký člověk chystá ke skoku
a my nemůžeme nastavit náruč...
1 názor
B.Ezejmenij
03. 11. 2006
To je tak moc depresivni..Ale ja mam rada depresivni veci,jsou mnohem casteji pravdive a ze zivota,nez ty vesele..Tip
Jenda: Nějak to nestíhá s novou prací...a je jí to vážně líto, to jo!
Tip iž jen za to spojení "když se někde daleko blízký člověk.."
..proč už kachnička nepíše?
Lze je neuznávat ?
Je to prostě poslední možnost - ty si nikdy nemyslela na sebevraždu ?
Lidi co spáchají sebevraždu prostě nezvládly situaci, mám je snad odsuzovat ? To ne ... A udělali chybu ? To je otázka ...
....on přece ZTRATÍ.....možná víc, než by sis kdy mohl myslet.....mimo jiné už jen tu další šanci, kterou mu dá život, aby se zvedl ze dna a šel dál........!!!!...
jak jsem řekl - litují mrtví ? Jestli ne, tak z jeho pohledu prakticky nic neztratil, nebo ano, ale je mu to jedno, nelituje toho a ani nelituje toho že nemá další šanci žít, nelituje ničeho a je šťastný že je mrtvý ...
Nevím jak vypadá ráj, ale pokud vypadá ještě líp než si myslím, tak bych skočil asi hned, ale nemám tady tu jistotu, že ráj existuje ...
cosmosphereX
29. 04. 2002
moc hezky řečený, ikdyž tak smutný...
já jednou držel kámoše opravdu už jenom za tu ruku... ve 4. patře... byla to asi nejdelší minuta v mým životě... fakt hnusnej pocit, když cejtíš, jak ta ruka pomalu klouže dolů a tobě docházej síly... naštěstí tenkrát přišla pomoc včas a dostali jsme ho zpátky nahoru... kvůli holce, trouba jeden...
každej z nás by měl mít někde nějakou tu svoji ruku, aby se mohl chytit, když to potřebuje...
-t-
Hvezda1620
03. 04. 2002
bolí to
moji hlavu
volí on
a já v tom plavu
v bezbřehém tichu
na otázku
čekají davy bychů
a na obrázku něco víc
jen o kousek víc než vidí vlastní oči
a přitom tam JE
tak proč vlastně....
skočí?
Je to blbý, ale jak chceš sebevrahovy vysvětlit, aby neskočil ? Vždyť je to právě on, kdo nemá co ztratit ...
Smrt má tak dobrou reklamu, že život je jen věc názoru ...
tak toto ma rozosmutnilo....
rozosmutnilo pravdivo tak,
že musím dať tip!!!