Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepolévky
23. 12. 2010
15
27
220
Autor
Můra73
snila jsem o krbu
a ovčí kůži před ním
o krbu z kterého by hřálo
blíž až těsně k němu křeslo stavím
plameny dřevo tráví
jen toho tepla málo
---
v uších zní mi tvoje úsloví
to o polévkách mámo
vracím se
k těm co vonívaly
z chalupy
27 názorů
...jo, tu mi musi nekdo nalozit: neumim...ale je super...babicka ji delala s kroupama, mozna jen jinej vyraz pro oukrop, nevim:)))
Sem si říkal, docela nudný název. To jsou přesně ty díla typu "knížka na polici". Báseň to není. Plameny tráví dřevo...zkus to napsat jinak.
Polévka,
ta děvka!
Jen si dělám srandu, neber to vážně. Dej si pivo.
brackenridge
23. 12. 2010
První sloka na můj vkus příliš patetická, v druhé sloce mi vadí ta inverze, ale za zbytek Tip, je to niterné...
sepotvkorunachstromu
23. 12. 2010
šepot: dobře, tak aspon řízek s bramborovým salátem!
můrko: si dej kapra na vodě!
pustíš ho do vany a každých pět minut se na něj běž koukat...
sepotvkorunachstromu
23. 12. 2010
já se taky postím, už čtrnáct dní, mám žlučníkovou premiéru, na smažené se nemůžu ani podívat :o)
ano, protože se postím už od pondělka
chci totiž pořádně do zlatova vypečené
prasátko a ne nějakého napůl chcíplého kapra
mamka říkávala...když si budeš myslet, že máš jen na oukrop, budeš mít jen oukrop, hlavně si vždycky rozmyslet, co opravdu chceš...
díky za čtení
sepotvkorunachstromu
23. 12. 2010sepotvkorunachstromu
23. 12. 2010
ať příjemně pocitová, nemůžu v ní najít cokoliv víc, než jen dva obrazy...heterogenní subjektivní impresse, nic víc...