Pro pozorovatel:
Jo, díky. To je ona. Jen na ní dnes (po těch asi pěti letech od prvního přečtení) shledávám nějak víc nedokonalostí - to už je asi zkaženost nekonečnými korekturami všech možných textů. A mrazí mě z toho, že by ona 'zahleděnost do osoby blízké' mohla být oboustranná.
http://pismak.cz/index.php?data=read&id=165482
Teď teprve vidím, že je tenhle můj dotaz pořád ještě na úvodní stránce Písmáka. Přitom už není v diskusích (je přeřazen do 'konceptů'), ale pořád tu straší :-)
Pro pozorovatel: Věřím; ona by možná ani nechtěla. Ale ještě mi nezbyl čas najít tu povídku, kterou hledám (ta, kterou avizoval Raja to není). Poradí autor?
Všem děkuji za pomoc při hledání.
eh.. myslím, že to byl pozorovatel...
:-P
Nene, Norsko, zůstane to jen u polibku =)
Děkuji za nápovědu (poskytnutou především uživateli raja, VT Marvin, Norsko 1, Godfrey, těša, Armin Tamzarian a Tangens_Omega36)
Z nápovědy nebo nabídnutých vzorků vyšlo najevo, že moje vzpomínka se týkala povídek autora pozorovatel. Nešlo sice přímo o text, na nějž poslal(a) odkaz raja, ale právě z něj je zřejmé, že u tohoto autora mám hledat.
Děkuji za nápovědu (poskytnutou především uživateli raja, VT Marvin, Norsko 1, Godfrey, těša, Armin Tamzarian a Tangens_Omega36)
Z nápovědy nebo nabídnutých vzorků vyšlo najevo, že moje vzpomínka se týkala povídek autora pozorovatel. Nešlo sice přímo o text, na nějž poslal(a) odkaz raja, ale právě z něj je zřejmé, že u tohoto autora mám hledat.
To je jako polibek =) To nemá s nerouškem ničeho společného =)
hvězdičkuješ jak neroušek, to bych ti vytknul
Díky, Norsko :-* Ty víš, jak člověka potěšit =)
Tangens: Nesmazala, má to pod nickem Losí vagiška.
To víš, Norsko, mně trvá dlouho, než něco pochpopím =) A je mi to celkem fuk =)
nejsem tělocvikář, i zbora už to pochpopil, ale tobě to asi nevysvětlím, arméne. ví bůh, jak je mi to líto
Závidíš, tělocvikáři? Ty tohle neumíš, co? =)
a je jasno, konec debat, začni klidně s mazáním
Již to zde několikrát zaznělo, já to to zopakuji:
Nechápu, kde se v tobě bere tolik nenávisti.
a když už k tomu seznamu nesmrtelnosti - nechceš přidat tohle?
http://pismak.cz/index.php?data=read&id=363427
první věta není větou, neboť tvrdí to, co v metarovině sama popírá. adminy na tebe!
(a ještě minimálně jedna slušná incestní povídka tu kdysi byla, ale konkrétní údaje už si taky nepamatuju.)
http://pismak.cz/index.php?data=read&id=163603
...promin, ale me jen zarazil v nazvu privlastek "divna"...
"Nevsedni", "jina", to mozna, ale ani incestni vztah preci nemusi byt nutne DIVNY....myslim ja tedy....
Povídky o incestu by měl být v golden výběru, to je jistý. Ať každej jako ví, že je to naprosto normál tohle.
Pupitel, pochopitelně. Na to nejde zapomenout.
Kýmpak? Á, nedostižnou, jako ostatně vždy..:-P
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=302474
myslím že s touhle tematikou nemá jen jednu