Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBáseň pro mě
15. 01. 2011
10
35
9228
Autor
puritan
Jsem veliký a moudrý
Přitažlivý
Jsem jedinečný
Všem holkám se líbím
Jsem nadržený
V jednom kuse dámy
Jsem zvědavý
Kdy kde z vás která
Dá mi
Jsem tlučhuba
A mám to táááákhle v paži
Nešťastný jen
Když kůl svůj nezarážím
Do díry v hlíně
Úrodné a měkké
Jsem notně zvíněn
Tak se loudám
Čekej
35 názorů
Morticia Adams
15. 09. 2017Pošli fotku, přitažlivý. ;) :-D
sepotvkorunachstromu
18. 01. 2011blboun nejapný
18. 01. 2011
já vím, ta svině tam být nemusela, ale takový už je život, to před sebou nezapřeme.... tak díky za pochopení a toleranci...
blboun nejapný
17. 01. 2011
romantik? no to jsem, nezapírám :)))
nehádám se, že to je poezie, ale ty víš, co to POEZIE je? řekni!
romantik? no to jsem, nezapírám :)))
nehádám se, že to je poezie, ale ty víš, co to POEZIE je? řekni!
sepotvkorunachstromu
16. 01. 2011
(no, drobná nápověda pro zorientování se v terénu - úspěch je od 15 vejš :))
a ted vesele soutez : sobi jiz zaprazeni do sani vesele uhaneji k bedne, aspon to treti mistecko kyby bylo, heja heja, sobi, jen svistete s tou linou cernou svini, hura hura hura !!!! A predjizdejte zleva zprava, sobi!
Ridi vas P u r i t an (vyznam najdete, sobici, v oblibene wiki!)..........
no, uvazim-li, ze v klubu ROMANTIK (!!!) t e n t o TEXT, nelze nez netipovat PPPP...../**
No vidíš, že to jde! tak to já tu teda ještě pobudu ať se něco naučím (mimochodem s tebou celkem souhlasím).
Aha.
No, tak text je jiste svym zpusobem jedinecny, ovsem nadrzeny ani trochu: jakoukoli(svou moznou) hodnotu nepusti a nepusti.)---"jsem lina svine" - vynikajici sebekriticky pruvan, ktery vsak neobhaji to, ze sam text je takrikajic o nicem, rekl bych, ze slova nasazena na hlinene nohy.
Těší mě, ale to se píše sem? Já že do chatu nebo zprávy - a sem komentáře k dílu.