Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...
29. 05. 2011
6
14
693
Autor
beiklee
mám 19
a doteraz som mal 3 frajerky
všetky 3 ma určite mali radi
s treťou v poradí
s ktorou ešte stále chodím
sa pravdepodobne ožením
a budeme mať deti
teda mali by sme byť šťastní
-
dúfam že nebudú postihnuté
to by som ju musel opustiť
-
mám 19
a som už zlý človek
14 názorů
brackenridge
29. 05. 2011
súhlasím s Jinovatou...nie je to zlé ako nápad, ale v konečnom dôsledku to vyznieva prvoplánovo... ale teda nie je to zlé...:)
Téma zajímavé, zpracování ale prvoplánové. Závěr zjednodušující dilema, které měl naopak otevřít. Vtipné by bylo prohození čísel 3 a 19 - vše o dítěti by pak mluvilo dítě a i ono zjednodušení by pak bylo dětstvím relativizované a ironizované. Ale to už není součástí kritiky, to je jen můj nápad, o který jsem se nedokázal nepodělit. Ale obecně to kritika je: chybí mi nadhled, ať už myšlený nebo alespoň obrazný. Prvoplánovost je to, co z beatu vždy udělá naivní fňukání.
Můžu se zeptat,proč o takovýhle věcech v 19 letech přemýšlíš?..
Určitě asi nejsi zlý člověk, tedy kvůli tomuto. Je to prý jen určitá forma úniku od bolesti, s kterou chlap v daný moment nemůže nic udělat a nemůže pomoci. Cítí se být zbytečný. O to víc obdivuji ty, kteří se nikdy necítili zbyteční...
Ale i tak Ti dávám tip, možná za odvahu, s kterou o tomto píšeš.