Ještě jsem neviděl, aby pohotovou Martinez někdo na Písmáku někdy vyvedl z míry, proto má můj respekt a já v ní velkou inspiraci! :)
Rai: to bych chtel videt: mas dlouhy jazyk jiste, a ruzovy:D
zuz., cau...nekdy se mi po tobe stejska, byt jsme se nikda nevobjali, : to ty hodiny od tebe asi:D
pěkný text, uchovávám si ho už od doby, co mi přišel mailem:)
písmák je taky sociální síť ka
Báseň je natolik úplná, že cokoli k ní říci, jsou blafy...
...vam teda tak neco sverit, ke vsemu tak krasnyho...jen tady blafete jak voslintany labradori, fakty ze jo..((
to by ses musel zeptat Eddieho, kde ho vzal - mám ho od něj
a Honzyk bude děsně rád, že to všecko ví :o)
aha, pravá matka titul vrátila, k moudrosti se raději nehlásí...:o) teĎ je v dobrých rukou. titul.
aleši, to tam mít nepotřebuju.. já ten titul dostala a basta!
mimochodem: OPAKOVÁNÍ je matka moudrosti...to asi martinez v deníčku nemáš, co? :o)
tož já nikdy matkou moudrsoti byt nescela a ména si zásadne napamatuju ... ani vlastní místama :)))
To je takzvaná Wikinez nebo řídčeji, hlavně kolem rna: Martipedia :-))))
tak to jo :o)
budu ti říkat wikipedia martinez...
dyž chce být jedna matkou moudrosti, musí na tom pracovat od mládí! :oD
a deníček má úvozovky - páč oficiálně sem ho dostala k šestnáctinám jako deníček ale používala sem ho právě na ty citáty a spol..
týjo, deníček...tleskám :o)
ne, Honzyku, já mám od svých16ti let "deníček" plný citátů, básniček, textů a úryvků, kam sem si psala "hezký" věci - a leží mi buď vedle klávesnice a nebo u postele na stolku :o)
no jo, ale tys guglovala zeo? tys pavucinku slov technikou potrhala ? Styd se!
už sem to našla - bylo to o smíchu hlavně:
„Kdykoli se člověk usměje, tím spíše pak, když se zachechtá, trochu si ten capart života nastaví.“
„Člověk, který se směje, nebývá nebezpečný.“
„Jsem přesvědčen, že si člověk každým úsměvem prodlužuje život.“
„Samota je nejlepší pěstounkou moudrosti.“
..me az zarazilo, jak je to krasny, jednoduchy pritom....
já ne že bych ho přímo znala nebo četla - znám jméno, protože jsem v mládí sbírala citáty a něco od něj potkala - esi to najdu, pošlu ti to :o)