Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

24. SUPERKOULE - vyhlášení výsledků

22. 07. 2011
2
51
1747

Vítězem 24. kola SUPERKOULE se stává Květoň Zahájský.

 

Nejlépe pochopené zadání byly tři nezávislé rýmované blbůstky, podobné jejdavildově tvorbě, ne ódy na autora, ne volné verše. Co jsme vyvěsili, to soutěžilo (jen ty volné verše neprošly), čtenáři rozhodli.

 

Připomínáme, že díla musí být napsána po vyhlášení daného kola, není tedy možné uveřejňovat díla, která jste napsali už dříve, byť jste je nikomu nikdy neukázali a tedy je ani nepublikovali na Písmáku nebo jinde na internetu.

 

dílo

autor

tipů

umístění

Květoň Zahájský

jejdoviny č. 14

12

1.

heartrate

jejdoviny č. 5

7

2.-3.

avox

jejdoviny č. 17 - Kolik bylo lidojedů?

7

Metta

jejdoviny č. 9

6

4.

Oldjerry

jejdoviny č. 15

3

mimo soutěž

sveřep

jejdoviny č. 1

2

5.-7.

koloušek

jejdoviny č. 12

2

SOUDa

jejdoviny č. 16

2

aaaarwen

jejdoviny č. 8

1

8.-9.

Zin

jejdoviny č. 11

1

blboun nejapný

jejdoviny č. 3

0

 

Muamarek

jejdoviny č. 2 - Lapálie s doktorem

0

LaMouette

jejdoviny č. 4

0

macecha

jejdoviny č. 7

0

Alegna

jejdoviny č. 6

0

Teta Jozef

jejdoviny č. 10

0

aleš-novák

jejdoviny č. 13

0


51 názorů

:oD já už radši teda mlčím

a dost!

a proč je tam 2x umístění? :oD

heartrate
25. 07. 2011
Dát tip
tak ji asi vidím v jiném světle

heartrate
25. 07. 2011
Dát tip
mně se zdá lepší, neměla předtím jiný písmo a jiný barvy?

heartrate
25. 07. 2011
Dát tip
teď se ti povedla nádherná tabulka :) takovou jen tak někdo neudělá!

Muamarek
25. 07. 2011
Dát tip
Mě zas těší, že i s nulou se počítá, i když někdy blbě :-))))

Muamarek
25. 07. 2011
Dát tip
Koník, kdo Tě blokuje? Že by nějaká chobotnice? Díky, Forreste, tož to já se rád ozvu :-)))

ano, vpravo nahoře je bílo a já mizím teda

JÁ si to dycinky překontroluju!!! a zjistila sem právě zádrhel - nemožu si jako bloknutá zablokovat avíza od díla! což je značně nefér a řeknu to na vás Derovi!!!

Muamarek
25. 07. 2011
Dát tip
Tak nula jako nula, ale přec jen je to o něčem jiném :-)))

a tak mi ho, kluka, nevyplašte.. jinak to bude poslední tabulka co dělal :o)

heartrate
25. 07. 2011
Dát tip
někdo tady prej zhonil tabulku!!! no holt tabulka od martinez to není, málo platný :)

aha, takže jen záměna...do výsledků se to nijak nepromítne...

Muamarek
25. 07. 2011
Dát tip
Lapálie s doktorem

a cos tedy napsal, Marku? Nebo jsi byl mezi vyř\zenými?

Muamarek
25. 07. 2011
Dát tip
Květoňovi gratuluji, a také dalším, avox, heartrate a tak :-)) Jen se v kouli tochu zakoulelo s přiřazením mého autorství...

jaroušek
23. 07. 2011
Dát tip
Rychlík do Opavy mi ujel taky bych si tam rád vrznul, gratuluji Květoni! Kopírovat vildu je těžké, proto jsem do toho nešel a dobře jsem udělal, ztrapnit se dokážu i jinak. Psát podobně jako tento písmák na první pohled snadné zdá se, ale přátelé ruku na srdce, tak jste si to všichni zkusili a vidíte nakonec výsledky sami. To už je lepší psát para na slavné a známé osobnosti :)

jejdavilda
23. 07. 2011
Dát tip
Mistr možná jo, ale já ne. Val do Opavy, smrade :-))).

Překlep! Jejdovildovi, samozřejmě! Mistr promine.

Děkuji srdečně za ovace. Moc jsem si to užil, protože tohle byla jediná kategorie, ve které jsem měl jakous takous naději na úspěch. Večer to oslavím v Opavě, bo tam jedu vrzat. Tož Jejdovoldovi třikrát nazdar!

čučenka
23. 07. 2011
Dát tip
Gratulace Květoňovi :-)!

Zin
23. 07. 2011
Dát tip
Jé já už se skoro pořád umisťuji kolem půlky, ještě tak rok dva a možná i zvítězím! :-D

avox
23. 07. 2011
Dát tip
jejda - já měla na mysli, že jsi měl do koule rovněž dodat tři své specialitky :-))

jejdavilda
23. 07. 2011
Dát tip
A joo, to bylo mimo, tak pardon

jejdavilda
23. 07. 2011
Dát tip
nikde nemůžu najít to s tím slimákem, kde to je?

Květoni...graulejšn,jsem rád,žes dostal můj tip

jejdavilda
23. 07. 2011
Dát tip
Kdepak, nepohrdá. Jen časové důvody mi zabránily reagovat dříve, poděkovat všem zúčastněným a pogratulovat vítězům. Takže Děkuji a gratuluji. Zůstávám dále skromným, sebestředným individualistou.

BigBivoj
22. 07. 2011
Dát tip
já věděl proč nemám soutěžit :))

raja
22. 07. 2011
Dát tip
pch

Metta
22. 07. 2011
Dát tip
grrr...atuluju:)

avox
22. 07. 2011
Dát tip
Květoňku, gratuluji, tvoje jejdoviny předstihly ostatní o několik koňských délek :-)) Heartrate, rovněž je mi ctí a třesu ti pravicí virtuálně :-)) Hoj a kde je ten netrpělivě očekávaný Mistr, pohrdá snad amatéry?! :-))

heartrate
22. 07. 2011
Dát tip
myslím, že autor nás už bere s rezervou.. a my jeho taky :)

to je to slovo: ujde :o) jen rýpu, snad se autor neurazí :o)

heartrate
22. 07. 2011
Dát tip
no není tak krásná jako minule :) ale ujde!

to's neměla tušit ale 100% vědět! :oD

heartrate
22. 07. 2011
Dát tip
jako bych to tušila, vyjímečně jsem tentokrát negratulovala k tabulce :P ale je pěkná, děkuji všem zúčastněným!

to není moje tabulka! to není moje vyhlášení! to.. to teda děkuju a všem v čele s Květoněm gratuluju :o)

renegátka
22. 07. 2011
Dát tip
Gratulace Květoni, byls nejlepší.

heartrate
22. 07. 2011
Dát tip
kristova noho, to už je konec?? vždyť já to nestihla ani okomentovat, no to je ostuda.. tak aspoň tady jsem mezi prvníma :) Květoni, gratuluju k vítězství - já tušila, žes to psal ty, kvalita se prostě nezapře! a avox - je mi nesmírnou ctí stát s tebou na stejném stupínku :)

jako hodinky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru