Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMORGAN
12. 08. 2011
6
34
2368
Autor
moorgaan
Ahoj PÍSMÁCI ... jste rádi , že mě zase vidíte ... žejo?
Jak bylo beze mě?
Nuda s mutek ?
to mně je jasný !
na chvíli jsem utek
měl jsem prsty mastný...
34 názorů
Jarmila_Maršálová
01. 12. 2011blboun nejapný
19. 08. 2011blboun nejapný
18. 08. 2011noc na spadnutí
14. 08. 2011Jarmila Moosová Kuřitková
12. 08. 2011
vida, přicházíš s fanfárami, to je dobře, že se ti vede dobře... kolik ti svítí avíz? já tady půl roku nebyla a pak jsem to tři měsíce doháněla, už to víckrát neudělám :-))
Květoň Zahájský
12. 08. 2011
...chces jim podkurovat?.. fuj ty kluku - a kdyz tak, tak jedine s drivim z buku:-))
navstevuju a postupne klikam..navstivil jsem i tebe..a umelecky vzdycham.-))...vybiram si s rozvahou, lec mam klavesnici pomalou...
Marvine.. sak to neni dilo..to je jen pozdrav mily..neboj ja to smazu, pockam na par pozdravu..pak zas zmizim v oparu...nebud komisni a ponech mne muj prispevek chvili v eteru...vzdyt vis, ze uz se s tebou davno neperu!...
VT Marvin..nepisi, fakt.. jen jsem prisel nakouknout, pozdravit.. trochu zaprovokovat, aby vam tady v tom bahne stereotypu nezesmradly K.O.U.L.E.-))..jen jsme naklikl par prispevku / pul roku jsem zde nebyl / a ejhle.. jako bych tu byl vcera:-)))...porad stejny- porad stejne hezky, pratelsky, tvurci a inspirujici...mam z vas radost deti...asi se vratim, prece jen Pismak ma tu atmosferu naivity, ale pohody a sounalezitosti stejne prastenych jedincu, kteri konecne nasli uplatneni...TIP nedevaloval, týpci zustali týpky..a básnííí?- plné sýpky!
VT Marvine.. po tobe se mne styskalo nejvice.-))..basne uz nepisi..poeziji ziji..je to lepsi..bez versu a rýmů léto trávím v dýmu...v dýmu masa z udírny, v dýmu kůže mladých žen, v dýmu lesa houbového, v dýmu páry rybníka..mam pokracovat?...není třeba básníka!
100Wzarovka
12. 08. 2011
áále.. nakoukl jsem zase...chci videt, kdo že tu stále pase.-))
a co ty?.. jsi utlá v pase?