Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevyznanie?
20. 12. 2001
5
0
2011
Autor
lubi
si na zjedenie
povedal
nič viac
nič menej
tá predstava
ma posúva
od požutého
šťavnatého kúska
cez krátky pobyt
v jeho žalúdku
peristaltikou čriev
až medzi
splašky
kam
nepochybne
patrím
No, tak jsem zde první (letos)...
Doufám, že tě nesnědl! Byla by Tě škoda!!! Nedej se!
░▒▓-_-▓▒░
Kam nepochybne patríš???
Lubi, nie chvíľu, ešte dlho - dlho medzi nami. Lebo aj sem patríš, medzi nás.
krásny sled asociácií, len čo je pravda, lubi !! :o)
požutý šťavnatý kúsok
Vyznanie "si na zjedenie" je naozaj svojím spôsobom nechutné...
Toto dielko sa mi páči, pozeráš na na veci nevídane :o)
A k tým splaškám - no, no, lubi !!
ale ne, nesplachuj se... ještě určitě ne... aspoň proto, že ti to tak hezky píše....:-)
dobrá báseň!
TIP!!! (a anoanoano!)
vydrž, vydrž.........!!! (abys věděla, jsem úplně stejnej plesnivec, jako ten, co ti to řekl....;-)))))))
Hohohooooo, ten koniec.... Prečo ten pesimizmus? (na prvý pohľad). Keďže je to však metafora - zjesť od lásky - ten posun je pravdaže menej septický a viac lyrický. OK!
lubi: Nedám Ti tip...z jednoho prostého důvodu...nepodpořím Tě v myšlence, že patříš mezi splašky...
ale, ale, ale....myslím, že tahle slova jsou spojená s něčím pěkným. Znáš svou cenu...?
ahernajs.....báseň pěkná, ale kredo...to mě zabolelo!
MTR
Kdy že se poznáme osobně?