Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMarně II
21. 12. 2001
10
0
1853
Autor
Mea
Zkoušelas chytat bělásky
za křídla
za tenhle svět
ale oni uletěli
ještě dřív
než se stihli vylíhnout
ještě dřív
než ses stihla narodit …
Říká se tomu osud …
a jenom sudičky
se mu smějí do tváře
a jenom lidi
na něj zkoušejí nevěřit
a raději věří
třeba v boha …
Ale ti
co mají opravdové štěstí
ti věří
v sebe ...
Navždy_Tvůj
22. 10. 2002
ted už nevim, proč jsem vubec psal tu pitomou prvni kritiku,
chtěl jsem říct, že první půle je pěkná
Derflad: říct se dá dycky něco novýho :o) proč by sme jinak psali, žejo :o)
Věřit j e n v sebe je předem ztracený podnik. Je to pýcha, která předchází pád. Je správné mít sebedůvěru, ale jen s vědomím všech omezení, i nečekaných, která mohou nastat. Dnes lámeš skály - a zítra můžeš být navždy invalida. Dnes bys za sebe vložil ruku do ohně, jak si věříš - a zítra sám sebe zklameš tak, že se nestačíš divit. Navíc věřit v sebe vede časem k přesvědčení, že jsi jediný dokonalý na světě. Ta víra jen v sebe tě časem izoluje od druhých lidí, budeš sám. Ale ty to tak doslova nemyslíš, že? Věříš přece i v druhé lidi, v náhodu, ve štěstí, ve spravedlnost, v životaschopnost přírody, v uzdravení atd. No a to je moje vysvětlení. Měj se krásně a neměj mi to za zlé.
Diana: :o))) Asi sis dobře nepřečetla poslední sloku ... je tam někde napsáno JEN v sebe??? No! ... Neni :o) Takže sem to tak vůbec nemyslel, jenom tys to holt trochu spatne pochopila :o) Za zlý ti to nemam! Konecne me nekdo taky aspon trochu kritizuje :o) DIKY! :o)
Hezká báseň. Se závěrem naprosto nemohu souhlasit, ale ty jsi autor. Když to tak vidíš...
všem vam moc děkuju ... vracim se rád :o)
Miklunka: tohle je taky originál :o) A pokračování to není, tohle je něco trochu jinýho :o)
Valerinka: možná si to s tim vkládánim špatně pochopila :o) Jo a jentak mimochodem, z tohodle poznáš po čem toužim? Tak to teda klobouk dolu :o)
je skvely zas te videt tady...doufam ze uz konecne vis ze sem patris! ;o)
*****!
Měla jsem stejnej problém s vkládánim...:o)
...jinak básnička....nevím...Marně...byl originál a tohle....pokračování ??? :o)
Mea je to pěkné, ale po sedmý bych to sem opravdu nedávala:-((
je vidět, po čem toužíš!!
Naaaadhera jako bys mi mluvil z duse hlavne zaverem...!***
Merli:diky moc za avizko tohle je vazne krasne horke se skvelym zaverem presne jak zivot sam... :-)