Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČesko-Španělsko 0:2
Autor
Chigwell
Včera se má žena rozhodla,že jí pozvu na fotbal do místní Sportovky.Proč ne,jsem pro každou srandu.
Už náš (její) příchod do vystajlovanýho podniku s hordou vytuněnejch fandů mě měl varovat.
Ve své klasicky nejveselejší (černé) róbě doklapala na jehličkách co nejblíže plátnu,abysme dobře viděli.U vedlejšího stolu seděla parta Hnědočechů (bez urážky! ) ,jednomu z nich se má paní zřejmě zalíbila a chtěl navázat rozhovor: "Z pohřbu,z pohřbu?" Poté,co se mu dostalo stoické odpovědi:"Prevence,panáčku",se jeho obrovský,naproti sedící kolega začal zvedat,načež byl ovšem znovu usazen do židle pronikavým hláskem mé ženy:"Prosím,mohl byste si sednout?Nevidím!Děkuji."
To,co následovalo,nemá smysl pitvat,to se musí odžít.Jen jsem si až včera uvědomil,kolik je v hospodě při fotbale hluchých míst,do kterých se neomylně,s železnou pravidelností svým "tichým" hláskem trefovala má paní :
-Který jsou naši?Ty červený?Jé a já furt koukam na ty bílý,jsou šikovný...
-Kdo je Bílek?Aha...ty kluci to asi taky nevěděj...
-To se nehraje na třetiny?Já chci čurat,tak dlouho to nevydržím...
-Tak koukej na ty bílý a nebudeš nasranej...
-Maj špatnou taktiku od první minuty,těm bílejm řekli,že maj dávat góly,těm červenejm ne...
-Tři minuty prodloužení?!To je ještě budou trápit?...
-S kým jsme to hráli?...
Bylo toho víc,ale to už by vás nebavilo číst.
Od toho vedlejšího stolu jsem nakonec dostal panáka.Moje žena taky.
Amen :)