Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřes noc bezstřechovcem...
22. 10. 2011
8
19
1673
Autor
FAE BOMB
Přes noc bezstřechovcem...
Máme doma střechu,
z vlnitého plechu.
I když Rómi vědí,
že to není z mědi,
náš pes byl moc pomalý,
proto nám to sloupali!
19 názorů
S tím výrokem o pití vody z pračky jsem se ještě nesetkala, takže díky za obohacení mého chudého slovníku a hlavně za vysvětlení :-)
Diana: Jestli ses málem umlátila smíchy, tak jsem možná vynalezl nový, zcela humánní způsob popravy. Chtělo by to ještě doplnit pořádným kyjem; odsouzenec by se s jeho pomocí sám umlátil smíchy. A ještě by se ušetřilo za injekce, olovo či za provaz :)
Oběma dífkám pak děkuji za tu nejlepší kritiku mé kritiky :)
FAE BOMB: Já ti nezávidím pračku, dokonce ani ždímačku, máš-li ji :)
Můj bývalý spolužák šéfuje jedné charitě v severních Čechách a jeho klientela se rekrutuje převážně z hnědočeské populace, díky čemuž už ledacos pochytil. A tak ví, že říci Hnědočechovi, že jeho máma pije vodu z pračky, je jednou z nejhorších urážek, které se lze dopustit. Sami ji ovšem rádi používají vůči většině bílých utlačovatelů. Je samozřejmé, že nechápavý gádžo, kterému byly Hnědočechem těmito slovy odhaleny nevhodné hygienické návyky jeho matky, se tomuto sdělení bujaře tlemí, neboť nechápe, co tím básník chtěl říci, a atmosféra ještě více zhoustne, až vyvrcholí tzv. potlačením práv utlačované menšiny končícím gádžovou hospitalisací a Hnědočechovým volným a zcela beztrestným odchodem domů...
Tos: Zrovna jsem si řikal, co udělat s těma, co jsou v mrazáku...
MK: Nezáviď, že máme pračku!
MKbaby, ty zvíííířééééé!!!! Tomu se budu tlemit jak vadná celou neděli... :o)))))))))))))
Toscana: Zmije použitelné k lukostřelbě připravíme ze zmijí obecných snadno. Potřebujeme k tomu klacek s vidlicí, trubku od záclon a pultový mrazák.
1. Najdeme zmiji a požádáme jí, aby nám nikam neutíkala, protože když nám uteče, máme smůlu.
2. Přijdeme ke zmiji, která se nechala ukecat a počkala na nás, a vidlicí ji chytíme za hlavou a přitlačíme k zemi.
3. Jednou rukou držíme klacek s vidlicí, druhou rukou uchopíme ocas a třetí rukou na něm uvážeme uzel.
4. Vložíme zmiji do trubky od záclon, a to hlavou napřed. Uzlíkem se nám zmije zarazí za okraj trubky a nevypadne druhou stranou ven. Zmije nemá zpátečku, takže z trubky nevycouvá. Trubku se zmijí vložíme přes noc do mrazáku.
5. Ráno vstaneme, vyndáme trubku se zmijí z mrazáku a zmiji vysuneme z trubky.
6. Před střelbou ulomíme ze zmije uzlík a můžeme střílet. Střílíme hlavou napřed; zmije během letu třením o vzduch roztaje, všimne si, že nemá ocásek, a zloděje vlnitého plechu pak vztekle kousne do prdele.
POZOR!
Vzhledem k časové náročnosti přípravy střeliva je nutné krádež plechu s pachatelem předem domluvit tak, aby byly včas připraveny čerstvé střelbyschopné zmije!