Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNemusíš scrabble...
03. 01. 2002
3
0
2237
Autor
Naso
ÁMŤARDÁM
MÁŤRÁDMA
DAMÁŤÁRM
ŤMRMÁDAÁ
RÁMŤÁMDA
MARŤÁMÁD
nemusíš scrabble
zo slov
MÁM ŤA RÁD...
Matyjustin
02. 02. 2002
Ale mně by to nenapadlo, nebýt PINO15... na druhé straně, tvářit se, že k lásce nepatří sex, je podle mě jistý druh pokrytectví...
ALL: zaujímavé aká polemika vznikla od pôvodnbe banálneho nápadu (scrabble). Najskôr som chcel tam dať a poprešmyčkovať vetu ĽÚBIM ŤA, ale neviem prečo, písmenká z MÁM ŤA RÁD, sa mi zdali oveľa zaujímavejšie... A čo sa týka sexu, jasné že nič proti. Nakoniec stačí si pozrieť zopár mojich starších básní na Písmaku :-))
To sis naběh hochu. S tim MRDÁM ŤA to už se ti nikdo nebude moct vážně pohlédnout do vočních.
No áno, v slovenčine se skôr používa také to čo začína od J ;-))
Podľa mňa aj o takýchto možno hovoriť... záleží od štýla.
Pokiaľ viem, v slovenčine jestvuje sloveso mrdnúť, ktoré znamená to, čo v češtine trhnout nebo pokrčit (mrdol ramenom).
Astalavista
03. 01. 2002
celkom dobrý nápad... je zaujímavé, ako každý hľadá aj v nevinných veciach dáke perverznosti...tým mám na mysli tie kritiky... :)