Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesmutná úvaha
24. 11. 2011
15
64
3865
Autor
aleš-novák
pravděpodobná
příčina úmrtí
siamských dvojčat:
bratrosebevražda
64 názorů
A když je to brácha a ségra?Toto spojení zavání incestem od prvního nadechnutí?A co na to Tři sestry?A Bez dcerky neodejdu jsem četl coby náctileté nemluvně kdysi dávno na základce a dodnes jsem nezměnil názor:Nemíchaj se kočky se psama,tak proč míchat bílou s černou.Kdo jde do takovýho vztahu,ať nejdřív vypne rodidla a zapne mozek...každý svého štěstí strůjcem :) *
Kiwagamo´ag
06. 12. 2011
:-) Napadlo mě, zda mohou existovat siamští manželé. Úplně jsem se z toho rozklepal.
Bonaventurová
27. 11. 2011
Jitusko, tu knihu mam doma,aj pokracovanie ako pomahala dalsim zenam, odtial viem, ake su cadory spinave...zeny ziju hrozne, neposmievame sa im, skor si predstavujeme seba tu u nas v takom odeve...
Bonaventurová
26. 11. 2011
Hani, no fůůůůůj!!! Ale zase mě napadlo, jestli to nebude tím, že v arabských zemích je průběžný problém s dostatkem vody... :o))) (Ale zase jinak: nemusíš si lámat hlavu s tím, jak sladíš barvy oděvu s doplňky, nebo jestli máš zrovna nějaké to kilo navíc nebo namíň.)
Tosca, nie som si ista, či je čádor idealny, na pohlad ano, skryje mnohe nedostatky, citala som vsak, ze tam sa na hygienu prilis nepotrpi, čadory sa nosia po inych zenach. páchnu, nezriedka je v tvarovej casti zaschnuty exkrement z nosa... a este ine...
No vidíš, a tady v bankách dělají cirkusy i jen kvůli kšiltovce, změkčilci! :o))))
8hanka - ale zase musíš uznat, že takový čádor je vysloveně slušivá módní záležitost:
Dianko, klídek, tady jich vřískat víc nebude než dva, já se přidávat nebudu, už zdaleka neumím hulákat s takovou silou jako v mládí - to víš, člověk se zklidní, když začne být odkvetlou lilií. A jak bych tak odhadovala Aleše a Květoně, oni z toho nakonec udělají snesitelný zpěv á la Led Zeppelin. To prostě bude něco jako Stairway To Heaven! :o)))
Toska - já nevím, ale u těch fotek se mi dělá nevolno. Zažila jsem jednou v Káhiře ten řev (a to je eufemicky!)ze všech mešit naráz a přiznala bych se i k siamosebevraždě, jen aby zmlkli! To si aleš možná ani nezaslouží. Květoň jo. ;-)*
Nedalo by sa toto dielo obohatene jedinecnymi komentami uverejnit extra s oznacenim - na zlepsenie nalady vsetkym smutňasom?
JE TO NIECO KUZELNE:)
Tosca, Alesova fotka nema chybu,v diskusii si dvojcata Alesa s Kvetonom skvele doplnila do trojciat...
toto by bol program v TV, konecne by som zbytocne neplatila koncesionarske poplatky:)
Jarmila_Maršálová
26. 11. 2011aleš-novák
26. 11. 2011
Mj. správnej džihád se provozuje v džínách, jezdí se při něm v džípu a pije se džin! - Kurňa!!! :o))))
Sallám uherák vespolek! Skvělá diskuse. A ty fotky tomu nasadily korunu. Ten první křikloun totiž fakt vypadá jak aleš-novák!
Květoni, džihád??? Jsem si donedávna myslela, že džihád je otcem džihádanky... (Jinak popouzení je silnější než já, nedá se to potřít ani za pomoci džihádu. Krom toho potřít by mě mohla leda siamská potrojčata!)
Aleši, bydlíš snad v Džibuti, že u vás včely dávají džihadla??
:o))))
aleš-novák
25. 11. 2011Květoň Zahájský
25. 11. 2011aleš-novák
25. 11. 2011
Hele, vy muezíni, siamská trojčata se chovají spořádaně, a nebo jenom trojčí??? :o))))
Inšalláh oběma!!! Tady chvííííli slunííííčkoooo, pak už zase deka mlhýýýý na zemiiii :o)))))
aleš-novák
25. 11. 2011Květoň Zahájský
25. 11. 2011
Ale že to dalo pátrání, jsem si připadala jak agent bez teplé vody :o))
aleš-novák
25. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011
za konverzaci Aleš - Květoš též spěchám s díkem, ze smíchu se mi koutky hubové spojily někde v zátylku...
Že vy jste si tak trochu Múzáky ?!
aleš-novák
24. 11. 2011
Tak po ránu mi dal ránu do vazu svým dílkem Aleš - a Květoň mě svou siamskou urnou dorazil... To je šílenýýýý! :o))))))))))
Bonaventurová
24. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011Bonaventurová
24. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011malé stýskání
24. 11. 2011
Malé kotě,
spálim v botě!
Koťata jsou výhřevná,
i když jsou dnes nelevná...
Květoň Zahájský
24. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011Květoň Zahájský
24. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011
V Egyptě prej bylo tolik mumifikovanej koček, že se s nima jednu dobu i topilo... Teda nwm, co je na tom pravdy...
Buďme jako Hus,
taky si to zkus!
Já s úsměvem na líci,
stavím vlastní hranici!!!
Květoň Zahájský
24. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011
Kytka: Mě by spíš zajímalo, jestli vůbec projdou dveřma vod pece? A co třeba nejtlustší, případně největší chlápek světa? I tito lidé mají právo nechat se spálit! Jinak by to byla dyskrymynááce!!!
Květoň Zahájský
24. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011
Květák: Mě by zajímalo, kolik se platí za kremaci siamských dvojčat? Normální sazba asi ne a dvojnásobek je zas moc...
Květoň Zahájský
24. 11. 2011Jarmila_Maršálová
24. 11. 2011
Nejlepší úvaha za poslední dobu! :-)))) Vlastně mi to připomíná jeden takovej kreslenej vtip. V hospodě siamský dvojče povídá: "Já si dám pivo a ruma a bráchovi přineste sodovku, páč von řídí!" :-)