Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKnedlo, zélo, prsty
24. 11. 2011
7
17
1621
Autor
FAE BOMB
Knedlo, zélo, prsty
Vesnický pan farář,
na zelí měl krouhač.
Když si ukrouh' prsty,
stal se z něho rouhač!
17 názorů
KZ: Vo J.J. Rybovi vim akorát to, že ho v krematoriu spálili na másle, pěkně s kmínem a solí!
kluci hurá za balónem
25. 11. 2011aleš-novák
25. 11. 2011Květoň Zahájský
25. 11. 2011
au, kdo by se nerouhal
avoc, možná by si pejsek se sojóvými kostkami mohl hrát, jako s míčky
Příště bych farářovi poradila, aby si koupil zelí už rovnou nakrouhaný a neriskoval možnost, že by neměl čím svým ovečkám udělat křížek na čelo... :o))) *t
Avox - pes by tě se sojou poslal do háje a stal by se z něj rouhač taky, ačkoli by se krájení zelí na drobno ani nevěnoval. Sojové maso mi připadá jako hodně hnusnej molitan. :o))
povídej mi o sojovém masu... jednou jsem koupila kostky, prý na guláš. Připravila jsem to podle návodu a míchala s pocitem, že honím po kastrolu tenisáky... ani psovi jsem to nenabídla :-))
ax/8: Já zas nejim sójový maso. Kdo ví, jestli to vůbec někdy vidělo nějakou sóju... :-)
aha, ja ich nekupujem, tak nepoznam ani kapitana ani vtip:)
Mne bol podozrivy už nazov, to. comu neverim, nejem:)
Pan farář dal se do nářku
teď shání farskou kuchařku... :-))
pro 8hanku: Ty to kupuješ?! Tuhle jsem se dívala na "Černé ovce", testovali tam rybí prsty, podíl rybího masa byl v rozmezí od 14 do 45 % a ani se neptej, co všechno tvořilo ten zbytek do sta. :-))
Víš, proč ryby nemaj' prsty?
???
Protože jim je kapitán Iglo uřezal!!!
(Jeden starej vtip...)
mna by zaujimalo, z coho su v skutocnosti rybie prsty, ked ryby maju plutvy a prst ani jeden...
Tebe chyba iba kusok palca, to je malo, to nie je ani jeden cely prst:)*
Já jsem si nožem ukrouhnul kus palce, když jsem krájel listy kedluben pro kachny... :-))