Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepocta bohémovi
23. 12. 2011
20
27
2365
Autor
aleš-novák
jak žil tak umřel
říci by se chtělo:
i svou poslední cestu
Prahou
projel jako dělo
27 názorů
:-) Mám rád blondýnky i vtipy o nich. Myslím, že se to nevylučuje. I přesto, že některé z nich už umřely.
Humor za každou cenu se mi nelíbí.To je opravdu hrozná prča,na úrovni základní školy.
Víš ,já si vždycky představím,jak by bylo mě,kdyby to někdo napsal o člověku mě blízkém,který právě zemřel.A z vlastní zkušenosti vím,že hrozně.
Zkus to taky,určitě máš kolem sebe lidi, na kterých ti záleží.
Když jsem to četla prvně, ztratila jsem řeč... Teď jsem se přišla podívat, jestli to někdo řekl za mne a zaplať pánbůh, řekl. Děkuji
Tak, kecáte, ale Alešovu genialitu nikdo z Vás neocenil: Najít souvislost mezi lafetou a životním stylem V.H. je prostě neobvyklé. Jsi král - blbůstek!
LOL
jejdavilda
27. 12. 2011
Protože někteří jedinci s textem výše uvedeného díla na rozdíl ode mne nadšeně souhlasí, byl mi zaslán následující odkaz: http://hlavuhore.wordpress.com/2009/12/21/opilec-vaclav-havel-jiri-wolf/ Najdete tam článek, který jako by z huby vypadl jistému dr. Sládkovi v době jeho poslaneckého angažmá. Od článku se pochopitelně distancuji, je ovšem dobré vědět, kam až jsou někteří lidé ve své nenávisti schopni a ochotni dojít...
Nikdo není dokonalý. Velcí lidé vždycky budili v někom úctu a obdiv, v jiném nenávist a posměch. Je to skutečně v úhlu pohledu, v tom, co chceme vidět a co si dokážeme připustit. Moje úcta a obdiv k tomuto "bohémovi" posměch nepřipouští, jen on by měl právo se tomuhle smát. Souhlasím s MKbaby a jejdou. Nelíbí se mi to.
... no, byl to člověk z masa a kostí, tedy žádný pánbůh, ale že by život prochlastal, o tom nemám zprávy. Možná je potíž ve správné definici slova "bohém".
aleš-novák
25. 12. 2011jejdavilda
25. 12. 2011jejdavilda
25. 12. 2011
A beru ti to snad, Jejdíku??? Neberu. Tak zase pro změnu neber ty to moje mně. Díky ;-)
jejdavilda
25. 12. 2011
Chacháááááááááááááá - to sedí!!! :o)))) *t
Jejdo, pokud má někdo názor mimo oficiální mediální masáž, neznamená to, že je komouš nebo že byl děsně aktivním svazákem. Má možná jen o něco víc informací než ty a nebojí se říct, co si myslí, i když ví, že to možná někomu nepůjde pod nos. Což je v podstatě totéž, co dělal celý život ten jezdec na lafetě. ;-)
aleš-novák
23. 12. 2011
já si jen tak představuju jak mu tam nahoře někdo chraplavým hlasem říká: "však se tam dole bez tebe neposerou, je tam přece Šerkézy."