Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTchýně
Autor
Kočkodan
Tchýně
Pod starou višní
věkům ustlána mlčí.
Všichni jsme hříšní...
26 názorů
„Roztomilé“ není zrovna komentátorské slovo, pri kterém by autor zuril. Ani já tak v nejmensím neciním. Ba za nej dokonce i dekuji.
Radmila Marie
15. 02. 2021...zatímco běžná výslovnost tohoto výrazu je tchýně (dlouze), v psaném projevu připouští pravidla českého pravopisu pouze krátkou variantu tchyně...
díky Kočkodane za upozornění, hned se cítím lépe, že nebudu tchyní...
a koukám že jsem to popletla: má být ropucha a 30 žabiček... ne nadarmo mi říkají Vojtová...
Díky Radmilo. Za tvoje „pěkné“ se ti „pěkně“ odvděčím tím, že tě upozorním na častý omyl spousty Čechů, Moravanů a Slezanů – tchyně se píše správně bez čárky.
Nezuř. ;-)
Radmila Marie
14. 02. 2021Tchýně a 30 žabiček... tchýně věší záclony... nejsem a nebudu tchýní..., pěkné.
Pardon, nějak se to smrsklo...A ta hrubka.....T
Smíšených pocitů přemíra
jako luxus ze Surry
když vážená tchýně umírá
ve tvém novém Ferrari.
T
Jak jsem už psal....o tématu:
Smýšených pocitů přemíra,jako luxus ze Surry,když vážená tchýně umíráve tvém novém Ferrari.
T
Sladila cukrem
V okně držela balanc
Miláčku, cuknem?
:))))) srandičky, na ty tě užije
Kdepak, ani by mě nenapadlo tady podrývat společenský řád, na skutečnost, že jednou budu tchyně, jsem připravena.
Zrušila jsem důchodové pojištění.