Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKRISTUS
12. 01. 2002
0
0
1986
Autor
Fil
KRISTUS
Proč přikovali toho muže
On za to přec nemůže
Tělo samá kost,šlacha – řev
Z hřebů v těle vytéká mu krev
Pane bože na nebi- toť Ježíš
Přikován je na veliký kříž
Sundali Krista – pláče
Umírá…
Je čistý
Než zemřel, ptali se ho:“Čehož žádáš ?“
„Nechť v pekle usmaží se Jidáš!!!“
who is anonym 63?
pro ostani -ta basen je fakt spatna ale psal jsem ji v dobe ze ktere pochazi-ne ze ted by jsem psal lip:-)
Nemyslím,že by Ježíš chtěl pomstu.On měl přece hlásat Boží lásku.A Jidáše potrestalo jeho svědomí,ne?
Janis: Mne se ten názor líbí. Rozhodne je to zajímavá myšlenka...škoda, že asi nezjistím jak to tehdy doopravdy bylo...:o) prej Jan Hus byl taky malej a tlustej...:o)
To je dost....dost...dost...mimo.
Jako poezie, jako názor. Tohle neberu ani do tomboly příteli.
..v jedné staré aramejské knize totiž stojí,že Ježíš N., vulgo
, INRI , byl malý tlustý a jezdil na oslu.A ten štíhlý třiatřicetiletý vlasatý fešák, jak ho známe z obrazů a soch, to byl ve skutečnosti ten chlápek,který Ježíši K.,tomu malému a tlustému, pomohl na Křížové cestě, na Via dolorosa,pomohl na chvilku nést kříž.
A Ježíš K.,INRI, malý a tlustý, té pomoci podle staré aramejské knihy dokonale využil a navždy zmizel v davu.
Nakonec,Bůh ví,jak to tenkrát ve skutečnosti bylo....
:-)
(plonková sedmička) ...v.t.
:-)