Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje story...ale myslím, že je to story nás všech.
Autor
Soul For Sell
V sobotu jsem se rozhodl, že dám konečně smysl svému životu. Nebudu od rána do večera vysedávat u počítače nebo u Wii a budu žít aktivní život. Budu chodit spát v devět a vstávat v sedm. Taky se budu snažit jíst zdravě. Když po mě máti bude něco chtí, udělám to ihned a bez keců. A především budu chodit ven s přáteli a užívat si života.
V neděli ráno jsem se probudil o půl jedenácté. Do půl jedné jsem ještě ležel (ano, jsem hrozný pecivál. Ne, nemám stopadesát kilo). Když jsem slyšel, že máti odešla do práce, šel jsem do kuchyně. Očividně uvařila oběd. Řekl jsem si, že jíst snídani už nemá cenu, a tak jsem si hned nabral vepřo-knedlo. Na stole mi máti zanechala tutorial, který obsahoval položky
Ukliď kuchyň
Zajdi se psem na procházku, okoupej ho v nejmenované řece a dej mu zbytek z pátečního oběda Posbírej prádlo, co je venku na sušáku Až budeš mít všechno hotové, můžeš na počítač
Já, jakožto vzorový syn jsem si samozřejmě okamžitě kecnul ke kompu, kde jsem setrval až do půl osmé. Asi ve čtyři mi napsal kámoš, jestli nechci ven. Vymluvil jsem se, že nemám čas a mám toho ještě hodně na práci. Mojí vinou, samozřejmě. Potom jsem šel rychle uklidit psovi do kotce (nemáme ho na volno, protože utíká přes plot). Na procházce jsem s ním samozřejmě nebyl. Ten oběd z pátku jsem mu jen tak kypnul do misky. Ani jsem mu ho neohřál, i když byl v lednici. (Poznámka autora pro členy Green Peace-tomu psovi to očividně nevadilo...hned se na to vrhnul). Bleskově jsem posbíral prádlo a hodil ho do skříně v obýváku, kam patří. Potom jsem si vzpomněl, že ještě musím uklidit v kuchyni. No zkrátka...když jsem s úklidem zkončil, bylo deset hodin. Za půl hodiny přijela máti. A co, že jsem udělal? Vyvalil se na postel s ovladačem od Wii v ruce a zapnul si Resident Evil 4. Spát jsem šel ve dvě. A co, že z toho vyplývá? Nemá cenu,dávat si předsevzetí. Stejně se nakonec ukáže, že máte slabou vůli.