Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez ostychu.
17. 01. 2002
7
0
1620
Autor
reya
bez ostychu ľúbim,
pozajtrajšie sľuby.
blúdim
samým stredom rudy,
čo ma núti s tvrdosťou sa snúbiť.
bez ostychu žijem,
z prázdnych dlaní pijem,
vence vijem,
venčiac hlavy,
koncom slávy.
bez ostychu dýcham,
slanosť ticha.
chvíľa
čo tu bola,
vyschla morom sĺz
čo netiekli.
vyslaxla ? - čo to jee ?
x mi nevadí, ale aj tak som zažažené na plnú diakritiku pri slovenských básniach :o) - môj problém
so slabikami uby/ubi/udy si sa vyhrala teda poriadne - možno príliš, ako naznačil Naso :o)
a opraviť gramatiku !! ( prázdny ) Verím, že je Tvoja, ale nepôsobí to práve najlepšie :o)
a čo gramatické rýmy typu pijem/vijem ? Nešlo by sa vyhrať ? Veď to dokážeš ! Že ?
zebra: ostyx? ostych, nie je to z cestiny? slovensky by som to asi...bez hamby a bez strachu.
este sa tu nevyznam tak sa troxu placam, xcela som basen zoficialnit, opravit tie moje x, ale nahoda? v polke si so mnou zahrala. zostanem pri x, je moje :).
Ahoj reya - vitaj! - rád tu vídam nové tváre závislé od múz! Prvá báseň (na Písnaku) na prvý pohľad možno trochu prerýmovaná, tá insistujúca súzvučnosť jej však dáva svoje čaro. A to x (ch) je zrejme zvyk z chat-roomov (aspoň u mňa, xixi...).
T
super.uplne to vyznieva inac..este lepsie ako som cakal.
a to X je originalne a dobre. (odkaz pre Jendu). je expresivnejsie ako ch alebo h. h je hovno. ale x je intimnost
super.uplne to vyznieva inac..este lepsie ako som cakal.
a to X je originalne a dobre. (odkaz pre Jendu). je expresivnejsie ako ch alebo h. h je hovno. ale x je intimnost