Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se:)
28. 06. 2012
6
57
1967
Autor
Bealtaine
Kolikrát za den se průměrně usmějete?
57 názorů
Talu ben Kohelet
25. 07. 2012
Těžko se to dá počítat, poslední dobou spíš méně, než více, a to to vypadalo, že to bude více než méně. Takže i když se směji víceméně často, někdy je to více a jindy méně.
O to, jestli se lidé usmívají, což se zdá jako blbost, ale vlastně je to velmi důležitá část života, jelikož ....
No, filosofické blafy si nechám jinam. :)
Neužila, protože mi o ní nešlo ... A jestli šlo jen o špatnou kategorii, stačilo říct.
Lidi jako vy dva, co o ničem nevědí, ale furt se do všeho serou já miluju.
Marcela to řekla.
Jen na sebe chceš upozornit.
Kdyby to bylo aspoň něco na úrovni a k věci... jsme na literárním serveru... Ale dát na hlavní stranu podobnou hovadinu umí kdejaký debil.
Naopak - inteligentní člověk ji tam nedá.
Nicméně účel sis splnila - upozornila jsi na sebe. Na svou blbost. Sory.
Marcela.K.
03. 07. 2012
Mně nezáleží na tom, jak to komu připadá. Já jsem se nenudila, mě to zajímá, protože mě mrzí, jak jsou češi pořád tak vydepkovaní a nervující se. Jsem mile překvapena, že ještě nikdo neodpověděl "Ani jednou", jako jeden můj kamarád...
Marcela.K.
03. 07. 2012
Čemu říkáš ty diskuze? Třeba s Alešem jsme "diskutovali". a mně hloupá nepřijde, opravdu mě to zajímá.
Marcela.K.
03. 07. 2012Marcela.K.
03. 07. 2012
Hustota krát rýchlosť mínus toľko krát koľko udriem ráno do budíku na druhú :)
Už bychom se konečně všichni mohli smířit s tím, že jsme prostě celkově blbí. :)))
Díky
nejspíše to na hlavní stranu nepatří, ačkoliv mi to nevadí a tak se usmívám třeba nyní, nejčastěji však sám sobě, když například hledám klíče, které držím v ruce, nebo brýle, které taktéž držím a to je mnohokrát denně, dokonce si zaklepu na dveře vlastní kanceláře a chvíli mi trvá, než si vysvětlím, proč nikdo neříká "dále", to pak rád vyprávím spolupracovníkům, ale jinak téměř vždy, když se s někým zdravím, nebo děkuju a tak je to denně určitě nejméně sto úsměvů a jen málokterý je tzv. zdvořiý. A určitě bych se usmál i na aleše-nováka třeba už jen za ty kačeny, byl bych na tom stejně.
bóže...
liga Za svět vychechtanější, ale o to blbější?
Vážně tahle hovadina má patřit na hlavní stranu??
aleš-novák
28. 06. 2012aleš-novák
28. 06. 2012
U nás se všichni jen mračí, asi se budu muset začít motat tam někde u vás